تولید بازی رومیزی جدید کانون با نام «سفال‌گر» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۹

تولید بازی رومیزی جدید کانون با نام «سفال‌گر»

بازی رومیزی «سفال‌گر» محصول جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زودی تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در راستای سیاست‌های حمایتی کانون از حوزه اسباب‌بازی، بازی رومیزی «سفال‌گر» از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری با همکاری نشر هوپا تولید می‌شود.

این سرگرمی از سری طرح‌های ارایه شده در دومین رویداد ملی ایده‌آزاد است که امیر اردشیری‌لردجانی، وحید اسمعیلی و فاطمه علاء‌الدین آن را طراحی کرده‌اند.

در بازی «سفال‌گر» بازیکنان در نقش استادکاران سفال‌گری برای ساخت ظروف سفارش داده شده در بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند.

با توجه به اینکه سفال‌گری یکی از فعالیت‌های هنری کانون در مراکز فرهنگی هنری است، این سرگرمی می‌تواند پیوست مناسبی برای فعالیت هنر سفال‌گری اعضای نوجوان مراکز کانون و همچنین علاقه‌مندان به این هنر باشد.

این سرگرمی که مناسب گروه‌های سنی ۱۴ سال به بالاست، یکی از بازی‌های مجموعه «میز بازی ایرانی» است که در مرحله تولید قرار دارد و به‌ زودی برای مخاطبان و علاقه‌مندان هنر سفال‌گری به بازار عرضه خواهد شد.

کانون از دو سال قبل با هدف تغییر از نقش تصدی گری به تولی گری، در تولید و تکثیر و انتشار برخی محصولات تازه خود از رهگذر همکاری با بخش خصوصی شریک‌های تجاری فرهنگی در هر محصول تعریف کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است