یادآوری دردناک راسل کرو به هواداران «گلادیاتور ۲»/ من در قسمت اول کشته شدم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
در گفتگویی مفصل مطرح شد؛

یادآوری دردناک راسل کرو به هواداران «گلادیاتور ۲»/ من در قسمت اول کشته شدم

راسل کرو ستاره سینما در یک گفتگو درباره حواشی مرتبط با دنباله فیلم «گلادیاتور» صحبت کرد و به هواداران خود گفت درباره این پروژه با او صحبتی نشده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب، راسل کرو در گفتگویی خاطراتی سخت را برای هواداران دنباله «گلادیاتور» یادآوری کرد.

اولین بار در سال ۲۰۱۸ ریدلی اسکات رسما از قصد خود برای ساخت دنباله‌ای بر درام تاریخی-حماسی «گلادیاتور»(۲۰۰۰) سخن گفت. گرچه از آن زمان تا کنون اطلاعات چندان زیادی از این فیلم شنیده نشد تا جایی که برخی از سینمادوستان از اساس به صحت این موضوع و وجود چنین پروژه‌ای شک کردند.

اما چندی پیش کانی نیلسن بازیگر دانمارکی قسمت اول این درام در گفتگویی با داغ کردن مجددا این موضوع فاش کرد که مذاکرات درباره این پروژه ادامه دارد و همگی منتظر باز شدن برنامه کاری ریدلی اسکات و البته بازگشت دوباره صنعت سینما بر مدار تولید بعد از ماجراهای مربوط به شیوع کرونا هستند.

در میان این بحث‌های مربوط به «گلادیاتور ۲» راسل کرو در مصاحبه‌ای با «E! Online» گفت که هیچ مذاکره‌ای با او درباره این پروژه صورت نگرفته است. ۲۰ سال از اولین اکران «گلادیاتور» در سالن‌های سینما می‌گذرد و کرو هنوز از خاطرات شگفت‌انگیز و تاثیر عمیق این فیلم صحبت می‌کند. با این حال او برای مشتاقان تماشای دنباله این فیلم یک یاد‌آوری دردناک دارد.

او در گفتگوی خود گفت: باید به شما بگویم که صحبت درباره ساخت دنباله‌ای بر «گلادیاتور» از همان روز آخر فیلمبرداری نسخه اول شروع شد و ایده‌های بسیار زیادی برای نحوه انجام این کار و قصه‌پردازی آن وجود داشته است. اما مانند این افراد ضدحال باید به شما یاد‌آوری کنم که من در قسمت اول این فیلم کشته شدم! بنابراین نمی‌دانم آیا اصلا با این موضوع کاری می‌شود انجام داد یا نه!

با وجود آن که فعلا خبری از حضور راسل کرو در دنباله «گلادیاتور» نیست اما این دلیل نمی‌شود که او با شوق راجع به خاطرات خود درباره قسمت اول این اثر صحبت نکند؛ فیلمی که نامزد ۱۱ جایزه اسکار شد و ۵ جایزه مهم از جمله اسکار بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد را برای کرو به ارمغان آورد.

کرو همچنین درباره تاثیر فرهنگی این فیلم گفت: وجود فیلمی همچون «گلادیاتور» در کارنامه حرفه‌ای آدم شگفت‌انگیز است؛ فیلمی که مهم نیست ۲۰ سال پیش ساخته شده است و هر روزی از هفته ممکن است در گوشه‌ای از جهان در کنداکتور پخش یک شبکه تلویزیونی قرار گیرد. ما مشخصا زمانی که آن را می‌ساختیم انتظار چنین ماندگاری و بازخوردی نداشتیم. در حقیقت در زمان تولید یک هرج و مرج واقعی بود.

بسیاری در آن زمان فکر می‌کردند که صحنه تولید «گلادیاتور» یک هرج و مرج واقعی بوده است اما حالا پس از گذشت زمانی طولانی از آن دوران کرو و بسیاری از عوامل دیگر فیلم به نظری مخالف آن رسیده‌اند.

کرو در این باره گفت: نحوه کار و برنامه‌ریزی به خلق چنین اثری بسیار کمک کرد. تمام بازیگران در پروسه ساخت فیلم و دستکاری جزییات شخصیت‌ها نقش داشتند و این ریدلی اسکات بود که با دادن چنین امکانی این جهان غنی و بزرگ را خلق کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده موضوع «گلادیاتور ۲» حول لوسیوس، پسر لوچیا می‌گردد. ریدلی اسکات همچون قسمت اول کارگردانی کار را بر عهده دارد و پیتر کریگ، نویسنده مجموعه «عطش مبارزه» فیلمنامه آن را قلم خواهد زد.

زمان آغاز تولید این پروژه هنوز نامشخص است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است