پخش مینی‌سریال «بینوایان» برای اولین‌بار از شبکه چهار | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۶

پخش مینی‌سریال «بینوایان» برای اولین‌بار از شبکه چهار

مینی سریال شش قسمتی «بینوایان» برای اولین بار از 24 تیرماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مینی سریال «بینوایان» به کارگردانی تام شانکلند محصول ۲۰۱۸ انگلستان است که بر اساس رمانی فرانسوی به همین نام اثر ویکتور هوگو ساخته شده است.

رمان بینوایان، اثر کلاسیکی از ادبیات فرانسه به قلم ویکتور هوگو یکی از آثار شاخص ادبیات جهان است و زندگی مردی به نام ژان والژان که به دست مفتش‌های ژاورت دستگیر می‌شود را روایت می‌کند. این رمان بیانگر تیره روزی و تنگدستی طبقه فقیر جامعه در فرانسه ناآرام پس از ناپلئون است.

از این رمان آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری تا کنون ساخته شده که تام شانکلند در سال ۲۰۱۸ یک نسخه جدید از آن را به صورت یک مجموعه تلویزیونی ارائه داده است.

بازیگران این سریال دومینیک وست، دیوید اویلوو، عدیل اختر، لی‌لی کالینز و الی بمبر هستند و علی همت مومیوند، سعید مظفری، اکبر منانی، بهروز علی محمدی، ناهید امیریان و شراره حضرتی از جمله دوبلور‌هایی هستند که صداپیشگی کاراکتر‌های سریال «بینوایان» را به عهده دارند.

مینی سریال ۶ قسمتی «بینوایان» به مدیریت دوبلاژ افشین زی نوری، ترجمه وحید جانفرسا و صدابرداری اکبر صالحی برای پخش از تلویزیون آماده شده است.

«بینوایان» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما، از سه شنبه ۲۴ تیرماه، ساعت ۱۲ بامداد از شبکه چهار سیما پخش و ساعت‌ ۱۸ روز بعد بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است