آرش معیریان ادامه «بیگانه‌ای با من است» را کارگردانی می‌کند/ آبان روی آنتن می‌رویم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
بهروز مفید به صبا خبر داد:

آرش معیریان ادامه «بیگانه‌ای با من است» را کارگردانی می‌کند/ آبان روی آنتن می‌رویم

تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» از آغاز تصویربرداری 10 قسمت پایانی این مجموعه به کارگردانی آرش معیریان در هفته آینده خبر داد.

بهروز مفید تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره آخرین وضعیت سریال «بیگانه‌ای با من است» توضیح داد: تصویربرداری ۳۵ قسمت از این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد امینی به پایان رسیده است و در حال حاضر با تعطیلی پروژه به مدت یک هفته برای پیش تولید ۱۰ قسمت پایانی که به تازگی تصمیم به اضافه شدن آن گرفته‌ایم، آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه می‌خواستیم کار برای آبان ماه به پخش برسد احمد امینی تصمیم گرفت بیشتر بالای سر پس تولید کار و تدوین باشد. به همین دلیل کارگردانی این ۱۰ قسمت پایانی به آرش معیریان واگذار شده است و امیدوارم که تصویربرداری این مجموعه تا اواخر مهرماه به پایان برسد.

به گفته تهیه‌کننده «بیگانه‌ای با من است»، تصویربرداری ۱۰ قسمت پایانی از هفته آینده در مناطق مختلف تهران آغاز و در نهایت این سریال در ۴۵ قسمت برای شبکه دو سیما تولید می‌شود.

مفید درباره حضور بازیگران جدید در این سریال اظهار کرد: تعدادی بازیگر جوان قرار است به این پروژه اضافه شوند که فعلا در حال مذاکره با آن‌ها هستیم. همچنین تقریبا عمده بازیگران در ۱۰ قسمت پایانی نیز حضور دارند و تنها تعداد کمی ممکن است در این قسمت‌های پایانی حضور نداشته باشند.

وی در پایان درباره انجام مراحل فنی سریال نیز گفت: غیر از تدوین کار مراحل اصلاح رنگ و صداگذاری سریال نیز آغاز شده است و با ادامه تصویربرداری نیز پیگیری می‌شود.

تصویربرداری این سریال در روزهای پایانی اسفند در بوشهر به پایان رسید و گروه بعد از ضبط این سریال در بوشهر و شیراز به تهران آمدند. پس از وقفه دو ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا اواخر اردیبهشت ۹۹ دوباره کار از سر گرفته شد.

داستان این سریال به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌ طهماسبی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است