اولین فیلم سلفی ایرانی مقابل دوربین می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۰

اولین فیلم سلفی ایرانی مقابل دوربین می‌رود

اولین فیلم سلفی سینمای ایران به زودی به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه کنندگی امیر پورکیان به زودی مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش خبرنگار صبا، این فیلم که هنوز عنوان آن انتخاب نشده، پس از «ستایش» و «دلخون» سومین فیلم بلند محمدرضا رحمانی به حساب می‌آید که برای اولین بار به صورت سلفی ساخته خواهد شد.

بازیگرانی که فیلمبردار می‌شوند

مهدی پاکدل، ایمان افشاریان، آزاده صمدی و اندیشه فولادوند از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم سلفی سینمایی قطعی شده که چند بازیگر دیگر نیز در ادامه به این فیلم اضافه خواهند شد.

فیلمی برای نمایش در «هنروتجربه»

به گفته امیرپورکیان که تهیه کننده اولین فیلم سلفی سینمای ایران را بر عهده دارد این فیلم صرفا برای نمایش در گروه «هنر و تجربه» و حضور در جشنواره‌های بین‌اللملی معتبر ساخته خواهد شد.

داستان تراژیک سه زوج

داستان این فیلم سه زوج ایرانی است که با حضور که در پایان حضور خود در یک مهمانی با تراژدی روبرو می‌شوند.

رکوردشکنی بعد از «خنده‌های آتوسا»

این فیلم سلفی سینمایی طی مدت ۲ روز در شمال کشور مقابل دوربین خواهد رفت و برای اولین در تاریخ سینمای جهان و در یک رکورد شکنی دوربین روی دست بازیگران روی دستان بازیگران این فیلم می‌چرخد و پای فیلمبردار در میان نیست.

امیر پورکیان پیش از این نیز تهیه کنندگی فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید را بر عهده داشته که این فیلم نیز به عنوان
رکورددار کمترین مدت فیلمبرداری طی ۴ روز در یک قطار برای ثبت در کتاب رکوردهای گینس ارسال شده است.

محمدرضا رحمانی کارگردان ۴۴ ساله، فعالیت فیلمسازی خود را از ۱۴ سالگی با فیلم های سوپر هشت شروع کرد. او نشان طلا از جشنواره ملل (ابنزه) اتریش و همچنین مدال نقره از یونیکا (اتحادیه جهانی فیلمسازان کوتاه) را در سال ۲۰۰۰ برای فیلم کوتاه عروسک به دست آورد و همچنین فیلم سینمایی دلخون او کاندیدای بهترین کارگردانی و دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و دوم از جشنواره بیست و هفتم فجر شده است.

احسان عباسی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است