منتخب برنامه های رادیو تهران را در ۱۲۰ دقیقه بشنوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۲

منتخب برنامه های رادیو تهران را در ۱۲۰ دقیقه بشنوید

«تهران 24 » به تازگی با پخش منتخبی از برنامه های رادیو تهران، از ساعت 24 تا 2 بامداد در جدول پخش قرار گرفته است.

به گزارش صبا، برنامه «تهران ۲۴» با پخش منتخبی از برنامه های رادیو تهران از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد در جدول پخش رادیو قرار گرفته است.

هادی ماهر مدیر گروه تولید و تامین شبکه رادیویی تهران با بیان توضیحات درباره «تهران ۲۴» گفت: این برنامه با هدف جذب مخاطبان جدید و معرفی گلچینی از برنامه هاست، از دیگر اهداف آن بازپخش منتخبی از برترین گفت وگوها و بخش های شنیدنی، ویژه افرادی است که به هر دلیلی موفق به شنیدن برنامه ها نشده اند.

وی افزود: این برنامه منتخبی از بخش های ویژه در برنامه های ۲۴ ساعت شبکه رادیویی تهران است که در ۱۲۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می شود.

«تهران ۲۴» شامل آیتم ها، گزارش ها و گزیده ای از جذاب ترین و شنیدنی ترین بخش از برنامه های شبکه رادیویی تهران است که هر کدام در زمان کوتاه بین ۵ تا ۷ دقیقه انتخاب و پخش می شود.

مدیر گروه تولید و تامین شبکه رادیویی تهران به بخش نظرسنجی در این برنامه اشاره کرد و گفت: نظرات و پیشنهادهای مردمی درباره برنامه های شبکه رادیویی تهران در این بخش ارایه می شود. شما مخاطبان می توانید با ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ و شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ نقطه نظرات خود را بیان کنید.

علاوه بر این هر شب در فواصل برنامه ها، اخبار و رویدادهای مهم ۲۴ ساعت گذشته که بی ارتباط با «تهران ۲۴» نیست، اطلاع رسانی می شود. از دیگر تدابیری که برای تامل با مخاطبان در این برنامه اندیشیده شده است انتخاب آهنگ ها، ترانه ها و موسیقی های مورد علاقه آنهاست.

ماهر افزود: پنجشنبه و جمعه شب ها این برنامه با برپایی یک شب نشینی و دورهمی اجرا می شود؛ مخاطبان با برنامه در تماس خواهند بود و درباره این که ۲۴ ساعت را چگونه سپری می کنند، قصد دارند کجا بروند یا این که با چه کسانی قرار دارند، می گویند. در این شب ها ضمن معرفی مکان های تفریحی و جذاب، تلاش می کنیم سبک زندگی ایرانی اسلامی را ترویج و خانواده ها را تشویق به برپایی دورهمی های شبانه و تابستانی کنیم.

همچنین جمعه شب در برنامه «تهران ۲۴» به امیدبخشی و برنامه ریزی در طول هفته اشاره می شود و به هدف مندی برنامه های تابستانی خانواده ها و تشویق و ترغیب مخاطبان به هم نشینی در هفته پیش رو.

محمدرضا پاکزادیان، امیرحسین ثقفی و مهدی مجنونی از تهیه کنندگان این برنامه و آرمان غفاریان، یوسف رحیمی و فربد مقدم گویندگانی هستند که اجرای «تهران ۲۴» را بر عهده دارند.

«تهران ۲۴ » کاری از گروه تولید و تامین شبکه رادیویی تهران است که هر شب ساعت ۲۴ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می رود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است