«ماتیک مخملی» به پیش‌تولید رسید/ حضور بهنوش بختیاری

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم «ماتیک مخملی» به کارگردانی محمدرضا یکانی که از تولیدات جدید موسسه فیلمسازی «یکان تصویر تهران» است با نگاهی آسیب شناسانه به معضلات و مشکلات زندگی در کلانشهر تهران می‌پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اینجا جای موندن نیست باید رفت و سفر کرد تا به آرامش رسید اما مطمئن نیستم جای جدید به من آرامش بدهد.

این پروژه هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و انتخاب عوامل و بازیگران آن همچنان ادامه دارد و از بازیگرانی که تا این لحظه حضورشان در «ماتیک مخملی» قطعی است می‌توان بهنوش بختیاری، فاطمه شکری، جواد زیتونی، اکرم علمدار و با معرفی مسعود براتی و رایحه تیموری را نام برد.

برخی از عوامل «ماتیک مخملی» عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: محمدرضا یکانی، نویسنده: پدرام افشار، دستیار اول کارگردان، برنامه‌ریز و بازیگردان: افشین سنگ چاپ، دستیاران کارگردان: مهسا مولائیان، کسری محمدی، تصویربردار: بهرام لطفی، صدابردار: هادی معنوی پور، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: علیرضا صفری دولو، منشی صحنه: روژین تیزهوش، چهره‌پرداز: شهره خراسانی، مدیر تولید: سجاد جنگی، طراح صحنه و لباس: میلاد عارفی‌نیا. ضمن آن که انتخاب بازیگران این پروژه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/