تولید «نیش» را از سرمی‌گیرم/ فضای کار تنها برای عده‌ای از فیلمسازان فراهم است | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۷
حجت‌ قاسم‌زاده‌اصل به صبا گفت:

تولید «نیش» را از سرمی‌گیرم/ فضای کار تنها برای عده‌ای از فیلمسازان فراهم است

قاسم زاده‌اصل گفت که در صورت مهیا شدن شرایط، تولید فیلم سینمایی «نیش» را که به دلیل شیوع کرونا ساخت آن متوقف شده بود، از سر خواهد گرفت.

حجت قاسم‌زاده‌اصل کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا پیش تولید فیلم سینمایی «نیش» را آغاز کرده بودم که متاسفانه با فراگیر شدن این بیماری ادامه کار متوقف شد، ولیکن تصمیم داریم به زودی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تولید را از سرگیریم.

وی افزود: نویسندگی این فیلم را خود برعهده دارم. فیلم داستانی معمایی دارد، البته نه به معنای پلیسی بودن کار، بلکه روایت قصه شکل معمایی دارد. در این پروژه سینمایی رحمان سیفی آزاد به عنوان تهیه کننده حضور دارد.

این نویسنده درباره اینکه آیا این فیلم را برای جشنواره ملی فیلم فجر می‌رساند، اینگونه پاسخ داد: ابتدا بگذارید ببینیم جشنواره برگزار می‌شود تا آن موقع درباره حضور «نیش» در آن حرف بزنیم!

وی درباره کم‌کاری خود در سینما نیز اینگونه گفت: متاسفانه به دلیل محدود شدن کارها در سینما، امکان فعالیت تنها برای عده‌ای خاص فراهم است در نتیجه فیلمسازانی نظیر من در چنین فضایی بیکار می‌مانند.

این فیلمساز در پایان تاکید کرد: نبود تنوع ژانر در سینما تنها برای فیلمسازانی که کار متفاوت می‌کنند مضر نیست، بلکه در درازمدت برای همه سینما ضرر دارد چون سینمایی که گوناگونی ژانر نداشته باشد در درازمدت صدمه بسیار خواهد دید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است