مراحل فنی «عروس تاریکی» کامل شد/ پخش از ۲۵ خرداد از شبکه یک | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴
صبا خبر می دهد؛

مراحل فنی «عروس تاریکی» کامل شد/ پخش از ۲۵ خرداد از شبکه یک

سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان که قرار بود از شنبه ۱۷ خرداد از پخش شود، از شنبه ۲۵ خرداد روی آنتن شبکه یک می رود.
به گزارش خبرنگار صبا، در حالی که مراحل نهایی صداگذاری، اصلاح رنگ و موسیقی تمام قسمت های سریال «عروس تاریکی» در دست انجام است، این مجموعه از شنبه ۲۵ خرداد روی آنتن شبکه یک می رود.
این سریال ابتدا قرار بود از ۱۷ خرداد پخش خود را آغاز کند ولی بدون اعلام دلیل رسمی آن به پخش نرسید و حال قرار است از ۲۵ خرداد روی آنتن برود.
در خلاصه داستان سریال «عروس تاریکی» آمده است: داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا کنند.
بازیگران سریال «عروس تاریکی» عبارتند از رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… .
عوامل ساخت سریال «عروس تاریکی» عبارتند از تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، کارگردان: محمود معظمی، نویسنده: عباس نعمتی، برنامه ریز: امیر جاویدنیک، مدیر تولید: داود معدنی، مدیر تصویربرداری: پیمان عباسی زاده، صدابردار: خسرو کیوان مهر، طراح صحنه: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: علی بهرامی فر، طراح لباس: مهرناز اکبری، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، دستیار اول تولید: حسن اعراب، عکاس: مریم تخت کشیان، مدیر روابط عمومی: افسانه فراهانی.
یاسمن رئیسی یکتا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است