«پدر» از قتل‌های ناموسی می‌گوید/ ضربه شدید توقف کنسرت‌ها به اقتصاد موسیقی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۸
جاوید عسگری در گفتگو با صبا:

«پدر» از قتل‌های ناموسی می‌گوید/ ضربه شدید توقف کنسرت‌ها به اقتصاد موسیقی

جاوید عسگری از انتشار آثار جدید خود که در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارند، خبر داد.

جاوید عسگری خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: بیماری کرونا همه را خانه نشین کرده است ولی من از این فرصت استفاده کردم و چند اثر موسیقایی آماده انتشار کردم. اولین قطعه «دلخوشی» است که شعر آن از مهدی عابدی است و آهنگسازی و خوانندگی این اثر به عهده خودم بوده است که این اثر موسیقایی در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد و به زودی منتشر می شود.

وی از انتشار اثر دیگری با عنوان «پدر» خبر داد و تاکید کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر خبرهای ناگواری درباره قتل دخترهای جوان به دست پدرانشان شنیدیم که من را خیلی تحت تاثیر قرار دارد زیرا این قتل ها به اسم ناموس پرستی صورت می گیرد به همین دلیل تصمیم گرفتم این اثر را منتشر کنم. در این اثر موسیقایی نهال یوسفی پور به عنوان خواننده با من همکاری می کند و امیدوارم این اثر بتواند چشم خیلی از این افراد را باز کند. همچنین شعر این اثر از نرگس کاظم زاده است و به زودی میکس و مسترینگ این قطعه را شروع می کنیم.

به گفته وی، اثر دیگر با عنوان «پروانه» در مراحل نهایی قرار دارد که شعر آن از مهتاب پناهی است و به احتمال زیاد تنظیم توسط هومن نامداری انجام می شود.

عسگری درباره برگزاری کنسرت در شرایط بحرانی کرونا خاطرنشان کرد: به نظر من برگزاری کنسرت بهتر از برگزار نکردن است زیرا با وجود هزینه ها، هنرمندان باید بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. این اقدام برای همه عوامل موسیقی امیدبخش خواهد بود و از لحاظ روحی موسیقیدان ها را آرام می کند. کرونا به همه ثابت کرد که غنی و فقیر با هم برابر هستند و این یک درد مشترک میان همه کشورها است که باید با آن کنار بیاییم و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت شود برگزاری کنسرت روح تازه ای در هنرمند و مخاطب ایجاد می کند. هنرمندان تئاتر و موسیقی برخلاف سینما باید از نزدیک با مخاطب خود در ارتباط باشند تا بتوانند حس و حال خود را منتقل کنند.

خواننده قطعه «بمون کنارم» در پایان گفت: به نظر من اگر وضعیت اینترنت خوب بود برگزاری کلاس ها و کنسرت های آنلاین خیلی بهتر بود ولی با وضعیت بد اینترنت اصلا نباید به این گزینه ها فکر کنیم زیرا در کنسرت های آنلاین وقفه ای که در پخش به وجود می آید مخاطبان را دلزده می کند.

بیشتر بخوانید

برپایی کنسرت با ظرفیت ۵۰ درصد از تعطیلی بهترست/ لزوم دیدار با مخاطب

همه همراهی کنیم تا کنسرت‌ها از سر گرفته شود/ برگزارکنندگان کنسرت نباید دلسرد شوند

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000