تصویربرداری سریال «رعد و برق» به یک سوم رسید/ بازدید مدیران شبکه از پشت‌صحنه

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما به همراه مهدی کریمی قائم‌مقام شبکه، مصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال با حضور در لوکیشن روستای درازنو از پشت صحنه سریال «رعد و برق» بازدید کردند.

سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما در بازدید از لوکیشن این سریال تلویزیونی که در محل فرستنده صداوسیمای گلستان و روستای درازنو بود، در جریان مراحل تولید و تصویر برداری این سریال قرار گرفت.

وی همچنین در ادامه این بازدید، دیداری با کارکنان فرستنده صداوسیمای گلستان داشت و در جریان جزییات ماجراهایی که در ایام سیل برایشان اتفاق افتاده است، قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که سریال «رعد و برق» بتواند گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های آن‎ها را در ماجرای سیل و اتفاقاتی که افتاده نشان دهد.

داوود هاشمی تهیه‌کننده و بهروز افخمی‌ کارگردان این مجموعه تلویزیونی نیز درباره پیچیدگی‌های فنی و اجرایی و به ویژه جلوه‌های ویژه که در این سریال پررنگ است، توضیحاتی را ارایه دادند.

«رعد و برق» سریالی 25 قسمتی، روایتی از سیل در نوروز 98 است که اتفاقات تمام مناطق سیل‌زده (‌استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان و …) را به نمایش می‎گذارد.

مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه‎کنندگی داوود هاشمی و کارگردانی بهروز افخمی‌برای رمضان 1400 در نظر گرفته شده که تقریبا یک سوم این سریال تصویربرداری شده است.

انتهای پیام/