نمایش آثار نقاشان صاحب سبک دنیا در «چهارسوی علم» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷

نمایش آثار نقاشان صاحب سبک دنیا در «چهارسوی علم»

«نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» که نمایش آثار برخی از مشهورترین هنرمندان صاحب سبک در قالب نمایشگاه‌ها در سراسر جهان است، در قالب مجموعه «چهار سوی علم» به نمایش در می‌آید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» در قالب مجموعه «چهار سوی علم» به نمایش درمی‌آید.

«نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» محصول ۲۰۱۸ انگلستان است که در این مجموعه آثار برخی از مشهورترین هنرمندان صاحب سبک در قالب نمایشگاه ها در سراسر جهان مورد بررسی قرار می گیرد.

پخش این مجموعه در ۷ قسمت از روز یکشنبه ۲۲ تیرماه در شبکه چهار سیما آغاز و در قسمت اول این مستند آثار ادوارد مانه پدر هنر مدرن نمایش داده شده و بررسی می‌شود.

بررسی آثار ادوارد مونگ خالق تابلوی جیغ در نمایشگاهی به مناسبت صد و پنجاهمین زادروز وی در قسمت دوم این مجموعه صورت می‌گیرد.

نمایش آثار سبک کات آوت ماتیس از طریق نمایشگاه نمادین ترین آثار کات آوت قرن بیستم، بررسی سبک ورمیر و نقاشی اسرار آمیز قرن ۱۷ هلند، نمایش آثار رامبرانت در نمایشگاه کارهای آخر او در موزه ملی لندن، بررسی آثار وینست ونگوک و بررسی آثار نقاشان امپرسیونیست و مردی که باعث پیشرفت این سبک شد در قسمت های بعدی مجموعه «نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» به نمایش در می‌آید.

مجموعه «چهار سوی علم» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است