قصه‌ وحشتناک دیگری از استفن کینگ فیلم می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲
به همت بلوم‌هوس؛

قصه‌ وحشتناک دیگری از استفن کینگ فیلم می‌شود

قصه ترسناک «تلفن آقای هاریگان» به قلم استفن کینگ با مشارکت جیسون بلوم و رایان مورفی برای نتفلیکس ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، رایان مورفی تهیه‌کننده پرکار هالیوود و جیسون بلوم مالک استودیوی فیلمسازی بلوم‌هوس، برای ساخت فیلمی اقتباس شده از داستان کوتاهی به نام «تلفن آقای هاریگان» نوشته استفن کینگ با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این پروژه به سفارش کمپانی نتفلیکس ساخته خواهد شد.

این قصه کوتاه که از مجموعه پرفروش «If It Bleeds» انتخاب شده، داستان دوستی پسری جوان با مردی میلیاردر است که در شهری کوچک زندگی می‌کند. این دوستی از طریق گوشی تلفن آی‌فون مرد ثروتمند ادامه دارد تا اینکه مرد میلیاردر می‌میرد، اما پسر جوان متوجه می‌شود این پایان ماجرا نیست و او قادر است از طریق صندوق پیغام‌های صوتی آیفونی که به همراه دوستش در قبر دفن شده است با او ارتباط برقرار کند.

قرار است جان لی هنکاک، خالق آثاری چون «نقطه کور» و «نجات آقای بنکس» کارگردانی این پروژه را بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم خودش، کارگردانی کند.

«تلفن آقای هاریگان» بعد از «بازی جرالد»، «۱۹۲۲» و «چمن بلند»، چهارمین اقتباس سینمایی استودیوی بلوم‌هوس از آثار استفن کینگ، نویسنده بزرگ ژانر وحشت به حساب می‌آید. این کمپانی همچنین بازسازی فیلم «آتش‌افروز» بر اساس قصه‌ای از این نویسنده را برای کمپانی یونیورسال در دست ساخت دارد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است