اکران «ازدواج به سبک ایرانی» در نخستین روز رویداد «هفته فیلم ازدواج»

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری «هفته فیلم ازدواج»، روز جمعه ۱۱ مرداد ماه همزمان با اولین روز از «هفته فیلم ازدواج» فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» ساخته حسن فتحی با حضور کارگردان و تعدادی از بازیگران، آذر معماریان و امید معلم اکران و با حضور امیر پوریا به‌عنوان منتقد و رضا محمدمهر به‌عنوان روانشناس حوزه خانواده تحلیل و بررسی می‌شود.

همچنین در نخستین روز از این رویداد فرهنگی پیش از آغاز نمایش اولین فیلم در ساعت ۱۸، مراسم افتتاحیه‌ای با حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان، شهرداری تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود که در این مراسم پوستر این رویداد سینمایی – اجتماعی نیز امضا خواهد شد.

«هفته فیلم ازدواج» برای اولين بار و به همت دبيرخانه ستاد ملى هفته ازدواج با همكارى اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و باغ كتاب تهران برگزار می‌ شود.

در این رویداد فرهنگی پنج فیلم سینمایی «عروس» ساخته بهروز افخمی، «در آرزوی ازدواج» ساخته اصغر هاشمی، «همسر» ساخته مهدی فخیم‌زاده، «نرگس» ساخته رخشان بنی‌اعتماد، «ازدواج به سبک ایرانی» ساخته حسن فتحی که هر یک به نحوی به موضوع ازدواج پرداخته اند، روی پرده می‌ رود و پس از نمایش فیلم با حضور کارگردان، عوامل فیلم، یک منتقد سینما و یک روانشناس حوزه خانواده مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

«هفته فیلم ازدواج» همزمان با هفته ازدواج از روز جمعه ۱۱ مرداد تا روز سه‌شنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۸ باغ کتاب برگزار خواهد شد.

حضور در این رویداد فرهنگی برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت به صورت رایگان می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.