اسپین‌آف پلیسی «بتمن» ساخته می‌شود/ کشف کاراکترهای پیچیده شهر گاتهام | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶

اسپین‌آف پلیسی «بتمن» ساخته می‌شود/ کشف کاراکترهای پیچیده شهر گاتهام

مت ریوز و HBO Max یک درام پلیسی براساس شخصیت های دنیای «بتمن» می سازند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از رویترز، سرویس پلتفرم HBO Max روز جمعه ۱۰ جولای اعلام کرد دنیای «بتمن» با سریالی که داستانش در اداره پلیس شهر گاتهام و حول کشف فساد می گذرد توسعه می یابد.

HBO Max اعلام کرد تهیه این سریال را مت ریوز کارگردان فیلم پیش روی «بتمن» محصول کمپانی برادران وارنر برعهده دارد.

درباره سریال «بتمن» گفته شده است این سریال قصد دارد دنیای فیلم «بتمن» را گسترش داده و کاراکترهای پیچیده و گوناگون شهر گاتهام را کشف کند.

ترنس وینتر خالق سریال «امپراتوری بوردواک» نیز به عنوان نویسنده و مدیر تولید در این مجموعه پلیسی مت ریوز را همراهی می کند.

ریوز که تهیه کننده این سریال است درباره فیلم «بتمن» به کارگردانی خودش گفت: این فیلم قرار است در زمانی بگذرد که کاراکتر کتاب کامیک DC حول و حوش ۳۰ ساله است و در آغاز زندگی اش به عنوان حامی و نگهبان شهر به سر می برد.

در فیلم «بتمن» رابرت پتینسون در نقش بروس وین بدون هیچ قدرت ویژه ای بازی می کند.

فیلمبرداری فیلم «بتمن» در نیمه ماه مارس امسال به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا متوقف شد. انتظار می رود برای آنکه «بتمن» بتواند سال آینده در ماه اکتبر راهی سینماها شود چند هفته دیگر فیلمبرداری این فیلم از سر گرفته شود.

ریوز درباره سریال اسپین‌آف «بتمن» نیز گفت: این سریال یک فرصت شگفت‌انگیز است، نه تنها به منظور گسترش دیدگاه و بینش دنیایی که من در فیلم خلق می‌کنم، بلکه برای کشف این دنیا به صورتی عمیق و با جزییات، کاری که تنها در یک فرمت طولانی می‌توان آن را انجام داد.

هیچ اطلاعی درباره بازیگران، عنوان و تاریخ پخش احتمالی این سریال اعلام نشده است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است