«آوای نیمروز» از موسیقی می‌گوید/ بررسی اتفاقات زیست‌محیطی در «پارک شهر» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۷
هومن عرب شیرازی در گفتگو با صبا:

«آوای نیمروز» از موسیقی می‌گوید/ بررسی اتفاقات زیست‌محیطی در «پارک شهر»

هومن عرب شیرازی که در چند برنامه رادیو تهران به عنوان تهیه کننده یا مجری - کارشناس حضور دارد درباره ویژگی ها و محور موضوعی آنها توضیح داد.
هومن عرب شیرازی تهیه‌کننده و گوینده رادیو درباره برنامه‌های خود در رادیو تهران توضیح داد: تهیه کنندگی برنامه «مرورگر ۱۳۳۲» را به عهده دارم که در این برنامه بیشتر به اخبار اقتصادی می پردازیم.
وی با اشاره به اینکه این برنامه شامل چهار آیتم است که هر آیتم موضوعی درباره اقتصاد دارد، گفت: «نبض بازار» قیمت طلا و سکه در بازار را اطلاع می دهد. در «گفتگوی ویژه» گفتگوهایی درباره مسایل اقتصادی با کارشناسان مربوطه داریم، همچنین آیتم «یک تیتر یک خبر» شامل خبرهای اقتصادی ایران و جهان است. در آیتم «ویترین» هم به اتفاق های خاصی که در حیطه های مختلف افتاده‌اند می پردازیم.
وی افزود: برنامه «ذره بین» یک برنامه گفتگومحور است که بنده هم تهیه کننده برنامه هستم و هم به عنوان مجری _ کارشناس حضور دارم. همچنین «آوای نیمروز» یک برنامه ویژه موسیقی است که به پخش موسیقی های درخواستی شنوندگان می پردازد که یک هفته در میان تهیه‌کنندگی برنامه به عهده من است.
عرب شیرازی در پایان درباره برنامه دیگرش با نام «پارک شهر» گفت: «پارک شهر» یک آیتم محیط زیست دارد که بنده مجری_ کارشناس محیط زیست این بخش هستم و در این بخش درباره اتفاقات زیست محیطی وارد گفتگو با افراد می شویم همچنین در این بخش اخبار زیست محیطی را در اختیار مردم قرار می دهیم. همچنین برنامه «صدای شهر» یک برنامه اطلاع رسانی است که هر نیم ساعت، پنج دقیقه یک اطلاع رسانی درباره ترافیک را داریم و آخر ساعت بخش صبحگاهی یک ربع را به مشکلاتی که آن روز به عنوان موضوع مطرح شده است در یک گفتگو با مسئولان جواب می گیریم و از آن ها می پرسیم که تعامل بین مسئولان و مردم باید به چه صورت باشد.
برنامه «ذربین» سه شنبه ها ساعت ۱۱:۰۰ به مدت ۴۰ دقیقه به صورت زنده از رادیو تهران پخش می شود.
«پارک شهر» رادیو تهران نیز هر روز به جز ایام تعطیل از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۰ صبح به مدت ۲۱۰ دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود.
همچنین «آوای نیمروز» هر روز به غیر از جمعه ها به صورت زنده از ساعت ۱۳:۴۰ از رادیو تهران پخش می شود.
برنامه «صدای شهر» رادیو تهران نیز از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در مدت زمان های ۱۰، ۵ و ۱۵ دقیقه پخش می شود.
«مرورگر ۱۳۳۲» نیز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۰:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می شود.
یاسمن رئیسی یکتا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000