نسخه بعدی مهاجمان مقبره در راه سینما/ سایمون وست کارگردان شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۱
نسخه چینی ساخته می شود

نسخه بعدی مهاجمان مقبره در راه سینما/ سایمون وست کارگردان شد

سایمون وست فیلمساز 58 ساله بریتانیایی به عنوان کارگردان مشترک پروژه چینی «شکارچیان افسانه‌ای» معرفی شد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، سایمون وست کارگردان بریتانیایی و خالق «لارا کرافت: مهاجم مقبره» با بازی آنجلینا جولی، کار ساخت نسخه چینی مهاجم مقبره را برعهده گرفت.

«شکارچیان افسانه‌ای» نام نسخه بعدی فیلم اکشن و فانتزی «موجین: افسانه گمشده» است و اکران آن برای جولای سال آینده برنامه‌ریزی شده است. ژانگ هانیو و جیانگ وو بازیگران سرشناس سینمای چین و سلینا جید هنگ‌کنگی از جمله ستارگانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

لی ییفان فیلمنامه‌نویس و دیگر کارگردان این پروژه است که به سایمون وست کمک خواهد کرد تا این فیلم حس و حال چینی خود را حفظ کند. شکارچیان افسانه‌ای» شامل عناصری از سنت‌های باستانی چین است و به قول ژانگ ونگ تهیه‌کننده این اثر وجود فردی از این ریشه نیاز است و کار سخت و نگران کننده‌ای بود اگر تمام زمام کار به وست سپرده می‌شد.

این فیلم مانند نسخه قبلی خود نیز بر اساس کتابی ۸ جلدی با نام «شمعی در مقبره» به قلم ژانگ مویه است. این کتاب تاکنون دستمایه آثار سینمایی
و تلویزیونی زیادی قرار گرفته و ژانر مهاجمان مقبره چینی مخصوص به خود را شکل داده است. یکی از موفق‌ترین اقتباس‌های سینمایی این اثر «موجین: افسانه گمشده» بود که در سال ۲۰۱۵ بیش از ۲۴۰ میلیون دلار فروش کرد.

سو ژیوچن مدیرعامل استودیو Saints Entertainment که در کنار کمپانی Wanda Pictures کار تولید این اثر بر عهده دارند، درباره فیلم گفت: اگر بخواهیم صادق باشیم ما نمی‌خواستیم روی این پروژه دوباره کار کنیم. اگر شما بخواهید دوباره این کتاب را به فیلم تبدیل کنید نابود خواهید شد، ولی ما یک زاویه ورود مناسب پیدا کردیم؛ داستانی خارج از این کتاب‌ها اما با همان کاراکترها که کمی پیرتر شده‌اند. این فیلم کمی شبیه «لوگان» است.

بخشی از «شکارچیان افسانه‌ای» در روسیه و در کاخ کاترین در سنت‌پترزبرگ و بخشی دیگر در آمریکا فیلمبرداری خواهد شد.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است