همکاری با توماس نوئل در یک اثر/ خاطراتم با جلال ذالفنون ضبط می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۳
سروش قهرمانلو با صبا مطرح کرد:

همکاری با توماس نوئل در یک اثر/ خاطراتم با جلال ذالفنون ضبط می‌شود

سروش قهرمانلو از ضبط خاطراتش با جلال ذالفنون و همکاری با یک هنرمند بلژیکی خبر داد.

سروش قهرمانلو خواننده، نوازنده و سرپرست گروه «نیوش» در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: در حال ضبط مجموعه ای درباره ردیف میرزاعبدالله و چند ردیف دیگر هستیم که بخشی از این مجموعه به خاطرات من با استاد جلال ذالفنون اختصاص دارد.

وی افزود: تا الان ۱۸ قسمت ضبط شده است و هدفم از ضبط این مجموعه روشن شدن علت حضور ردیف در موسیقی است زیرا بسیاری از مخاطبان موسیقی سوال هایی درباره دلیل وجودی ردیف دارند.

این خواننده همچنین از همکاری خود با یک موسیقیدان بلژیکی خبر داد و گفت: در حال ضبط یک اثر موسیقی به همراه توماس نوئل پایه‌گذار پروژه فرهنگی هنری «آهنگ شهر» هستیم که به همین منظور قرار است آبان ماه سال جاری به کشور بلژیک سفر کنم و ادامه ضبط این آلبوم را انجام دهیم و این اثر موسیقایی دی ماه سال جاری منتشر شود. همچنین اگر شرایط فراهم شود بعد از انتشار این اثر به همراه این موسیقیدان و نوازنده به صحنه می رویم. در این آلبوم فرنوش خداداده به عنوان نوازنده دف با ما همکاری کرده است.

این نوازنده درباره برگزاری کنسرت با وجود بیماری کرونا خاطرنشان کرد: بسیاری از موسیقیدان ها منبع درآمدشان هنر است در نتیجه اگر کنسرت برگزار نکنند نمی توانند زندگی خود را اداره کنند. البته باید به این موضوع توجه کنیم که آیا در این شرایط مخاطبان استقبال می کنند؟ آیا هنرمندان دچار شکست اقتصادی می شوند؟ به نظر من کسانیکه مخالف برگزاری کنسرت در این شرایط بحرانی هستند نفسشان از جای گرم بیرون می آید زیرا در این چند ماه بیماری کرونا، شرایط هنرمندان را بحرانی تر کرده و این حوزه کاملا بی جان شده است که اگر تدبیر درستی در این زمینه اندیشیده نشود ممکن است موسیقی از بین رود.

وی در پایان گفت: به نظر من اگر پروتکل های بهداشتی کاملا رعایت شود ما هم می توانیم مانند کشورهای دیگر کنسرت برگزار کنیم. متاسفانه هیچ توجهی به رفاه و زندگی هنرمندان نمی شود پس خود موسیقیدان ها باید به فکر زندگی خودشان باشند.

بیشتر بخوانید

برپایی کنسرت با ظرفیت ۵۰ درصد از تعطیلی بهترست/ لزوم دیدار با مخاطب

همه همراهی کنیم تا کنسرت‌ها از سر گرفته شود/ برگزارکنندگان کنسرت نباید دلسرد شوند

هزینه برپایی کنسرت خیلی بالا رفته است/ قیمت بلیت افزایش نیابد

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    116/456/613/000
  • بی‌بدن
    29/124/595/500
  • سال گربه
    23/082/318/000
  • مست عشق
    5/165/505/000
  • آپاراتچی
    4/517/499/500
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/740/683/000
  • پرویزخان
    3/334/649/500
  • آسمان غرب
    3/253/630/000
  • نوروز
    3/245/356/000