سینمادوستان اکران «آرواره‌ها» را درخواست کردند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
در صورت بازگشایی سینماها؛

سینمادوستان اکران «آرواره‌ها» را درخواست کردند

در یک نظرسنجی که از سینمادوستان بریتانیایی انجام شد 93 درصد این افراد تمایل دارند در صورت بازگشایی سینماها فیلم «آرواره ها» را تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سی‌نِت، در حالیکه سینماهای زنجیره ای کم کم برای بازگشایی آماده می شوند برخی از سینمادوستان فیلم هایی را که آرزو دارند در سالن سینما در کنار افراد و با خوردن پاپ‌کورن تماشا کنند، فهرست کرده اند. البته در صدر این لیست نه «جنگ ستارگان» قرار گرفته است و نه فیلم «جن گیر» بلکه فیلم «آرواره ها» ساخته سال ۱۹۷۵ اسپیلبرگ جای دارد.

براساس یک نظرسنجی آنلاین که توسط شرکت بازرگانی OnBuy بریتانیا انجام گرفت فیلم «آرواره ها» ساخته اسپیلبرگ با ۹۳ درصد بالاتر از فیلم «جنگ ستارگان» جرج لوکاس با ۹۱ درصد به عنوان محبوب ترین فیلم از دیدگاه مردم برای تماشا در سالن های سینما قرار گرفت.

در این نظرسنجی که از ۱۵۱۳ هوادار فیلم بریتانیایی صورت گرفته رتبه های سوم تا دهم به ترتیب به فیلم های «درخشش» کوبریک با ۸۳ درصد، «ارباب حلقه ها» پیتر جکسون با ۸۲ درصد، «عروس شاهزاده» راب راینر با ۸۰ درصد، «بیگانه» ریدلی اسکات با ۷۸ درصد، «مهاجمان صندوقچه گمشده» اسپیلبرگ با ۷۴ درصد، «نجات سرباز رایان» اسپیلبرگ با ۶۹ درصد، «پارک ژوراسیک» اسپیلبرگ با ۶۷ درصد و «جن گیر» فریدکین با ۶۳ درصد اختصاص یافته است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است