رای‌گیری مردمی برای انتخاب نخستین برگزیده «سه دقیقه با کتاب» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۳

رای‌گیری مردمی برای انتخاب نخستین برگزیده «سه دقیقه با کتاب»

نخستین مسابقه دانشجویی «سه دقیقه با کتاب» تا شنبه ۲۱ تیر وارد مرحله رای‌گیری مردمی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب» با دعوت از شرکت‌کنندگان برای معرفی بهترین کتابی که خوانده‌اند، از ۱۵ تیر ماه امسال آغاز شده که نخستین هفته برگزاری این مسابقه از چهارشنبه تا شنبه ۲۱ تیرماه وارد مرحله رای‌گیری مردمی شد.

دبیرخانه مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب» اعلام کرد، ویدیوهای سه‌دقیقه‌ای هفته اول این مسابقه در صفحه اینستاگرام سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی https://www.instagram.com/isba.ir به رای‌گیری گذاشته شده است.

بر این اساس این ویدئوها از چهارشنبه در این صفحه اینستاگرامی در دسترس عموم خواهد بود و روند رأی‌گیری تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه (۲۱ تیر ماه) ادامه خواهد یافت.

این رای‌گیری از طریق لایک و کامنت انجام می‌شود. برگزیده هفته نخست این مسابقه بر اساس نتیجه رأی‌گیری مردمی و نیز نظرات هیأت داوران عصر روز شنبه اعلام خواهد شد.

برگزیدگان هر هفته در پایان ماه برای فینالیست شدن با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مسابقه «سه دقیقه با کتاب» بخش اصلی جشنواره دانشجویی کتاب سه‌دقیقه‌ای (سه‌تاک) است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی و انس دانشجویان با کتاب برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب»، برای برگزیدگان این مسابقه جوایزی نقدی و بن خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

برندگان هفتگی این مسابقه جایزه نقدی یک میلیون ریالی  به همراه بن کتاب دریافت خواهند کرد. در پایان فصل نخست مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب» که تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت، «جایزه طلایی» به برنده فصل اعطا می‌شود که شامل جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی به همراه بن خرید کتاب خواهد بود. فینالیست‌های فصل به صورت ماهانه از بین برگزیدگان هفتگی انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است