مذاکرات برای سپردن پروژه «مرد گرگی» به لی ونل ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶

مذاکرات برای سپردن پروژه «مرد گرگی» به لی ونل ادامه دارد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کمپانی یونیورسال در حال مذاکره با لی ونل است تا هدایت پروژه بازسازی «مرد گرگی» خود را به او بسپارد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کمپانی یونیورسال در تلاش است تا لی ونل کارگردان «مرد نامرئی» را به پروژه بازسازی «مرد گرگی – Wolfman» خود با بازی رایان گاسلینگ اضافه کند.

ونل علاوه بر کارگردانی پروژه، قصه داستان را بر اساس ایده‌ای از خود نگارش خواهد کرد. کمپانی بلوم‌هوس که پیش از این «مرد نامرئی» را با ونل کار کرده، دیگر تهیه کننده این فیلم است.

نسخه اصلی «مرد گرگی» اولین بار در سال ۱۹۴۱ با بازی لان چینی جونیور به عنوان بازیگر نقش اول اکران شد. یونیورسال در ابتدا قصد داشت این پروژه را در قالب اثری متصل به دیگر آثار جهان گسترده هیولاهای خود بسازد، اما بعد از عملکرد ضعیف و دور از انتظار «مومیایی» با بازی تام کروز که بر اساس این ایده ساخته شده بود، نظر خود را عوض کرده و روی به ساخت فیلمی کارگردان محور آورد.

«مرد نامرئی» با بازی الیزابت موس در اواخر فوریه سال جاری میلادی به نمایش درآمد و با وجود آن که بسیاری از سالن‌های سینما به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بودند، موفق شد به فروش جهانی ۱۲۴ میلیون دلاری دست یابد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است