فیلم‌های بین الملل جشنواره «هنگ کنگ» معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴

فیلم‌های بین الملل جشنواره «هنگ کنگ» معرفی شدند

فیلم هایی از فیلمسازانی چون روی اندرسون، تسای مینگ-لیانگ و پابلو لارین در میان آثار جشنواره «هنگ کنگ» قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، فیلم های «درباره بی‌کرانگی» روی اندرسون، «روزها» تسای مینگ-لیانگ در میان شاخص ترین آثار بخش «مولف ها و اساتید» جشنواره بین المللی فیلم «هنگ کنگ» قرار دارند.

جشنواره فیلم «هنگ کنگ» قرار است ماه آینده به صورت فیزیکی برگزار شود. این فستیوال در اصل قرار بود در ماه مارس برگزار شود که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا تاریخ برگزاری آن به تعویق افتاد. طبق برنامه چهل و چهارمین دوره جشنواره فیلم «هنگ کنگ» بین روزهای ۱۸ تا ۳۱ آگوست برگزار می شود.

فیلم «درباره بی‌کرانگی» اندرسون سال گذشته جایزه بهترین کارگردانی را در جشنواره بین المللی فیلم ونیز بدست آورد. یکی دیگر از فیلم های جشنواره «هنگ کنگ» فیلم «ویتالینا وارلا» پدرو کاستا است که بالاترین  جایزه جشنواره لوکارنو سال گذشته را از آن خود کرد.

از دیگر فیلم های این بخش می توان به «بالون» پما سدن، «اِما» پابلو لارین، «باید بهشت باشد» الیا سلیمان، «مارگه و مادرش» محسن مخملباف و «زنجیره رویاها» پاتریشیو گازمن اشاره کرد.

مسئولان فستیوال اعلام کرده اند انتظار دارند عناوین این بخش با فیلم هایی از فیلمسازانی چون برونو دامونت، کریستی پوییو، کاستا گاوراس، لاو دیاز، بریلیانت مندوزا، هارا کازو و چانگ تسو-چی کامل شود.

فهرست کامل فیلم های بخش مسابقه چهل و چهارمین دوره جشنواره فیلم «هنگ کنگ» روز ۲۸ جولای اعلام می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است