«به وقت طلاق» در سینما اکران نمی‌شود/ «به شرط آرامش» در پیش‌تولید

حسن حجگذار کارگردان «به وقت طلاق» درباره زمان اکران این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: «به وقت طلاق» آماده است و اواخر این ماه یا ماه آینده نمایش داده خواهد شد.
وی درباره تاخیر اکران فیلم گفت: مراحل دریافت پروانه نمایش کمی طولانی شد به همین دلیل نمایش آن پس از پایان مراحل فنی اتفاق نیفتاد.
حجگذار درباره برنامه نمایش فیلم در سینمای خانگی و فضای مجازی بیان کرد: «به وقت طلاق» اکران عمومی در سینما نخواهد شد ولی به شبکه نمایش خانگی فکر کرده ایم.
وی در بخش دیگر صحبت هایش به ساخت مجموعه «به شرط آرامش» اشاره کرد و توضیح داد: این مجموعه نیز در شیراز در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی کلید خواهد خورد. به دلیل شرایط بد اقتصادی، تصمیم گرفتیم «به شرط آرامش» را در بخش محتوا و تولید تقویت و با برنامه ریزی در تدوین سه خروجی پخش داشته باشیم که شامل  نمایش خانگی، شبکه های اجتماعی و سیمای فارس و شبکه نسیم است.
این کارگردان در پایان درباره بازیگران این پروژه گفت: بازیگران زیادی از تئاتر و تلویزیون در این پروژه نقش آفرینی می کنند که هنوز اسامی آن ها اعلام نشده است و یک مجموعه سینمایی در شیراز به عنوان یکی از لوکیشن های این مجموعه خواهد بود.
  
بازیگران «به وقت طلاق» عبارتند از رضا رویگری، رامین پرچمی، خاطره حاتمی، پرستو صالحی، فرج‌الله گلسفیدی، محسن ایرجی، زیبا علیزاده، نازی شجاعی، آرش رمضانی، غلامحسین لیاقت، همراه با هنرمندان خردسال باران کشاورزی، و (با حضور) پوریا پورسرخ. باران عباسی، متین آراسته و النا جمشیدی هم دیگر بازیگران خردسال این فیلم هستند.
عواملی که تاکنون حضورشان در مجموعه «به شرط آرامش» قطعی شده است شامل طراح و تهیه کننده و کارگردان: حسن حجگذار، سرپرست نویسندگان: حمسد وامق، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری حرکت، هماهنگی تولید و دستیار: مهران جهان دیده هستند و به زودی عوامل اجرایی دیگر و بازیگران هم اعلام خواهند شد.
زهرا دمزآبادی