غافلگیری بازیگر خردسال «درخشش» کوبریک از تیزر دنباله این فیلم

به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، نخستین تیزر فیلم «دکتر اسلیپ» دنباله فیلم «درخشش» ساخته استنلی کوبریک در حالی روز پنجشنبه 13 ژوئن منتشر شد که در میان میلیون ها بازدیدکننده آن، دنی لوید بازیگر خردسال ایفاگر نقش دنی تورانس در نسخه اصلی نیز آن را تماشا کرده بود.

لوید در نخستین واکنش خود به این تیزر گفت که از دیدن آن غافلگیر و شگفت زده شده است.

در این تیزرِ نزدیک به سه دقیقه که به گونه ای پیش نمایشی است بر فیلم مایک فلاناگان، چندین سکانس از فیلم اصلی (البته واضح است که این صحنه ها دوباره فیلمبرداری شده اند) با بخش های بزرگسالی دنی تورانس با بازی اوان مک گرگور ترکیب شده است.

لوید که خیلی کم درباره دوران بازیگریش مصاحبه کرده است درباره این فیلم به هالیوود ریپورتر گفت که فریفته صحنه های کودکی شخصیت اصلی فیلم شده است. لوید گفت: واقعا خوب به نظر می رسد. از آن زمان کنجکاو بودم ببنیم آیا سازندگان فیلم می توانند راه مناسبی میان آنچه استیون کینگ و کوبریک می خواستند بیابند، حالا به نظر می رسد آنها توانسته اند راهی برای ادای احترام به هر دو آنها پیدا کنند.

لوید همچنین فاش کرد که اجازه نداشت فیلم را تا زمانی که به نوجوانی برسد، ببیند.

دنی لوید که اکنون دارای چهار فرزند است در ادامه گفت: بچه هایم وقتی فیلم «درخشش» را در نتفلیکس تماشا می کنند به آرایش موهایم در این فیلم می خندند. 

رمان «دکتر اسلیپ» نوشته استیون کینگ در سال 2013 خیلی زود توانست به جایگاه پرفروش ترین رمان دست پیدا کند. لوید درباره این کتاب هم گفت که آن را خوانده و از آن نیز لذت برده است. او همچنین گفت که از هواداران ایفای نقش اوان مک گرگور به جای خودش در بزرگسالی است و گفت که مطمئن است مک گرگور کارش را درست انجام داده است.

«دکتر اسلیپ» روز 8 نوامبر امسال اکران می شود.

محمدامین شکاری