تروریسم اقتصادی سوژه فصل دوم «سارق روح» شد/ پیش‌تولید از مرداد

ابوالفضل صفریابوالفضل صفری تهیه کننده «سارق روح» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره ساخت فصل دوم این سریال عنوان کرد: فصل دوم سریال «سارق روح» که قرار بود پیش‌تولید آن فروردین 98 آغاز شود بنا بر دلایلی به تعویق افتاد.
وی افزود: در حال حاضر در مراحل پایانی نگارش فیلمنامه هستیم و قرار است مرداد ماه مرحله پیش‌تولید آغاز شود و اوایل شهریور ماه سریال را کلید بزنیم.
تهیه کننده «سارق روح» با بیان اینکه طراحی این سریال در چند فصل صورت گرفته است، بیان کرد: فصل دوم «سارق روح» با موضوع تحریم ها و تروریسم اقتصادی ساخته می شود.

صفری در پایان گفت: هنوز بازیگران فصل دوم «سارق روح» مشخص نشده اند اما حضور عواملی مانند احمد معظمی کارگردان، حسین تراب نژاد نویسنده، مرتضی اصفهانی مشاور محتوا و مرتضی متولی مدیر تولید در این فصل قطعی است.

فصل دوم مجموعه «سارق روح» به سفارش سیمافیلم ساخته می‌شود.

فصل نخست «سارق روح» در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور بود که به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد. محور اصلی سریال تلاش‌های دستگاه امنیتی برای بررسی علمی و مقابله با پدیده گروه‌های شبه عرفانی و حلقه‌های شبه‌دینی جدید بود.

فصل اول این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در یک سال گذشته پنج بار از شبکه های مختلف بازپخش شده است. هم چنین در جشنواره جام جم تنها سریالی بود که در هر ۶ ماده کاندید جایزه بهترین عنوان شد.

سپیده شریعت رضوی