شمارش معکوس برای برپایی جشنواره پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیون

به گزارش خبرنگار صبا، علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما و هیات همراهش با استاندار کرمانشاه برای آخرین رایزنی های برگزاری دومین جشنواره پویانمایی و برنامه هاي عروسكي تلويزيوني ايران در کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما با تشکر از استاندار و نماینده مردم کرمانشاه و همچنین مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، برگزاری این جشنواره را فرصتی مغتنم برای معرفی این استان به جهان و کشور دانست و بیان کرد: به حمدالله تمامی مدیران استان از روز نخست پای کار بوده اند و تاکنون به طور همه جانبه برای برپایی این جشنواره همکاری داشته اند.

وی همچنین از برنامه ریزی مدون برای این مراسم در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: اجرای  مراسم در این استان می‌تواند نوید بخش روز‌های خوب و خوشی برای این مردم باشد. علی الخصوص که در این استان در سال‌های اخیر متاسفانه رخداد‌هایی به وجود آمد که بر روحیه این مردم خوب و نجیب تاثیر عمیقی گذاشت.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در دومین جشنواره پویانمایی که امسال قرار است برگزار شود، برنامه هاي عروسكي تلويزيوني نيز اضافه شده و این بخش می‌تواند با به وجود آوردن نشاط کافی رنگ بخصوصی به این جشنواره بدهد.

دارایی همچنین از برگزاری شادی پیمایی‌ها و برنامه‌های جنبی دیگر در کرمانشاه در هفته برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: تمامی این برنامه‌ها از شبکه‌های رسانه ملي پخش خواهد شد و این فرصتی مغتنمی برای استان کرمانشاه در نشان دادن قابلیت ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نهفته اش خواهد بود.

استاندار کرمانشاه نيز ضمن خیر مقدم به معاون امور استان‌های صدا و سیما و هیات همراه او جشنواره پویانمایی را رویدادی بزرگ برای کرمانشاه دانست و مطرح کرد: برگزاری این جشنواره در استان و به ویژه در شهر‌های زلزله زده، موجی از نشاط ایجاد خواهد کرد.

بازوند با اشاره به اینکه کرمانشاه آماده میزبانی باشکوه از این رویداد ملی را دارد، افزود: برای انجام هر چه بهتر و باشکوه تر این رویداد در سطح ملی تمامی مدیران استان آماده به کار هستند و انتظار داریم با همدلی و وفاقی که در سطح استان و مدیران ارشد آن وجود دارد، میزبانی شایسته برای این رویداد بزرگ باشیم.

وی درباره تشکیل شورای اداری برای هماهنگی‌های لازم در سطح استان خبر داد و اظهار کرد:  همه تلاش ما این بود تا تامین اعتبارات لازم هرچه زودتر انجام شود و ساعت‌ها با مدیران کشوری در این زمینه جلسه برگزار کردیم تا با وجود همه مشکلاتی که دولت در این شرایط ویژه کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند این اعتبارات تامین شود.

در ادامه جلسه افشین امیری مدیر کل صدا و سیمای استان نیز با ارائه گزارشی از کار‌ها و اقدامات انجام شده برای انجام مقدمات این جشنواره بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تقریبا همه امور در حال انجام است. خبر برگزاری این جشنواره تکاپوی بسیار خوبب در بین مدیران و فرمانداران استان داشته است به طوری که اشتیاق میزبانی برای برنامه‌های جنبی در کل استان از سوی فرمانداران بسیار مشهود است. هم چنین از استاندار و مدیران ارشد استان درخواست می کنیم تا برای هر چه سریعتر محقق شدن مصوبات این جشنواره به کمک ما بشتابند.

هم چنین سلیمانی نماینده مردم کنگاور هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی که مدیر کل امور استان‌ها را در این جلسه همراهی می‌کرد، گفت: آنچه تا به امروز در سال‌های اخیر از کرمانشاه در سطح کشور نمایش داده شده است متاسفانه سیری از بلایای طبیعی، حزن و اندوه مردم این دیار بوده است و انتظار می‌رود با اجرای چنین جشنواره‌هایی آن سوی چهره بی بدیل استان نیز به مردم کشور و چه بسا دنیا نشان داده شود.

نماینده مردم کنگاور هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی که این جشنواره را نقطه قوتی برای نمایش قابلیت‌های سرمایه‌های انسانی مفید و مدیران با ارزش استان می داند، بیان کرد: برنامه‌هایی از این دست می‌تواند ضریب قدرت فعالیت‌های کرمانشاه در امور اقتصادی منابع انسانی و تولیدی آن را در سراسر کشور بالا برده و قابلیت‌های نهان استان را به خوبی نمایش دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه توسعه استان در ابعاد مختلف منوط به آرامش رفتاری در سطح مدیران ارشد است، مطرح کرد: آنجایی قابلیت‌ها و نکات بارز هر استانی نشان داده خواهد شد که آرامش رفتاری در بین مدیران ارشد آن وجود داشته باشد و این موضوع در کرمانشاه؛ خدا را شکر در سایه رفتار‌های عقلانی استاندار محقق شده است.