بلیت‌فروشی کنسرت حسن ریوندی ادامه دارد/ خبری از کنسلی نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵

بلیت‌فروشی کنسرت حسن ریوندی ادامه دارد/ خبری از کنسلی نیست

بلیت فروشی کنسرت خنده حسن ریوندی با بلیت های 300 هزارتومانی همچنان ادامه دارد.

حسن ریوندیبه گزارش خبرنگار موسیقی صبا، کنسرت خنده حسن ریوندی ۱۶ مرداد در سالن وزارت کشور از ساعت ۲۲ برگزار می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای بلیت این کنسرت بسته به جای صندلی های از ۴۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

فروش بلیت این رویداد از سایت ایران کنسرت صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به این وب سایت مراجعه کنند.

همچنین برای رعایت فاصله اجتماعی در این کنسرت، بعد از خرید بلیت، ۲ صندلی قبل و بعد صندلی خریداری شده غیرفعال خواهد شد و همراه داشتن ماسک و دستکش نیز شرط لازم برای ورود به سالن کنسرت است.

با وجود قیمت بلیت این اجرا که با توجه شرایط کنونی کشور و سبک این کنسرت بالا به نظر می‌رسد، صندلی‌های زیادی خریداری شده که در نوع خود قابل تامل است آن هم در شرایطی که اندکی پیش کنسرت امید حاجیلی به علت «قیمت بالای بلیت» توسط خود این خواننده لغو شد تا به مردم فشار اقتصادی وارد نشود. البته ریوندی تا امروز در این باره اظهارنظری نکرده و به نظر می رسد کنسرت وی برگزار می شود.

همچنان مشخص نیست که چرا در شرایطی که مردم با فشار اقتصادی مواجه هستند و از سوی دیگر استقبال از کنسرت‌ها هم وضعیت مشخصی ندارد این قیمت‌گذاری صورت گرفته است. البته برگزار نشدن کنسرت‌های دیگر در زمان مشابه و بی‌رقیب بودن این اجرا و امکان بلیت فروشی برای نیمی از سالن می‌تواند از دلایلی باشد که کنسرت‌گذار درنظر گرفته است تا خسارت کمتری ببینید و یا حتی سود کند.

البته با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در موج دوم شیوع، احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی و در نتیجه احتمال هر گونه تغییر در روز و ساعت این کنسرت وجود دارد.

صالح رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است