مایکل فاسباندر جدیدترین جاسوس ‌ویژه دنیای سینما شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
با انتشار خبر پروژه تازه لاینزگیت

مایکل فاسباندر جدیدترین جاسوس ‌ویژه دنیای سینما شد

بنا بر اخبار منتشر شده از سوی کمپانی لاینزگیت، مایکل فاسبندر در فیلمی با ژانر جاسوسی بر اساس رمانی فرانسوی، ایفای نقش خواهد کرد.

مایکل فاسباندربه گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، مایکل فاسبندر ستاره آلمانی- ایرلندی هالیوود، فیلمی اکشن با تم جاسوسی به نام «مالکو – Malko» را تهیه و خود در آن بازی می‌کند. این فیلم بر اساس مجموعه کتابی فرانسوی به نام «S.A.S» به قلم ژرار دو ویلیه است و کمپانی لاینزگیت حق امتیاز جهانی آن
را در اختیار خود دارد.

فاسبندر در این فیلم نقش یک جاسوس ویژه به نام مالکو لینج را برعهده دارد. فیلمنامه «مالکو» به قلم اریک وارن‌سینگر است که نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه برای نگارش فیلم «حقه‌بازی آمریکایی» را در کارنامه خود دارد.

مجموعه کتاب‌های «S.A.S» روایتی است از نجیب‌زاده‌ای اطریشی که به صورت مستقل با آژانس اطلاعاتی آمریکا فعالیت دارد. او بخشی از عمر خود را در اردوگاه‌های کار اجباری مخصوص جاسوسان دستگیر شده توسط نازی‌ها گذرانده است؛ محیطی که باعث فرا گرفتن مجموعه‌ای از هنرهای خاص توسط او شده است. مالکو جنگجویی جنتلمن و مردی بی‌وطن است که بر اساس کدهای اخلاقی خود کار می‌کند.

مایکل فاسبندر تاکنون ۲ بار برای بازی در فیلم‌های «استیو جابز» و «۱۲ سال بردگی» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. او هم اکنون در انتظار آغاز فیلمبرداری کمدی-اکشن «کونگ فوری» دیوید سندبرگ است که در اواخر تابستان امسال انجام می‌پذیرد.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است