معاون پژوهش و آموزش بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، با صدور حکمی مژگان خالقی را به عنوان معاون پژوهش و آموزش این دوره منصوب کرد.
در متن حکم جدی به خالقی آمده است: «نظر به شایستگی، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در عرصه تئاتر دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان معاون پژوهش و آموزش بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت ها ، زمینه اعتلا و ارتقاء این بخش در جشنواره تئاتر دانشگاهی فراهم شود.
امید است در سایه ایزد منان و همراهی و همدلی دانشجویان و اساتید و همچنین  انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها، در انجام وظایف محوله موفق باشید.»
مژگان خالقی دانشجوی دکتری مطالعات تئاتر دانشگاه تهران است. از جمله تالیفات وی در عرصه پژوهش می توان نگارش از کانتور تا کانتور پژوهشی در روش کارگردانی، تاملی بر نقش تماشاگر در اجرای تئاتر، فرآیند شکل گیری رابطه ی تماشاگر با اجرا، تئاتر تادئوش کانتور و … را نام برد.
انتهای پیام/