بررسی ادبیات عامه و فولکلور در مجله «ققنوس» رادیو فرهنگ | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۷

بررسی ادبیات عامه و فولکلور در مجله «ققنوس» رادیو فرهنگ

برنامه ادبی «ققنوس» رادیو فرهنگ که مجله‌ای شنیداری با محوریت شعر و ادبیات است، دوشنبه 16 تیر ماه با موضوع ادبیات عامه و فولکور پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، برنامه ادبی «ققنوس» رادیو فرهنگ که مجله‌ای شنیداری با محوریت شعر و ادبیات است، امروز دوشنبه ۱۶ تیر ماه به موضوع ادبیات عامه و فولکلور اختصاص دارد.

در این برنامه حسن ذوالفقاری نویسنده و پژوهشگر ادبی بحث درباره افسانه‌ها را که از هفته‌های قبل آغاز شده بود، پیگیری می‌کند.

بخش دیگر برنامه به ارتباط تلفنی با عماد ارغند طراح بازی طوطی و بازرگان که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است، اختصاص دارد.

همچنین شعرخوانی منوچهر احترامی، بررسی شیوه شعر سیاوش کسرایی توسط مرتضی امیری اسفندقه، پرداختن به نکات اخلاقی شعر فارسی با گزینش و اجرای اسماعیل آذر و ویراستار که به کاربرد صحیح کلمات اشاره دارد، از دیگر بخش‌های مختلف این برنامه است.

مجله ادبی «ققنوس» امروز ۱۷ تیرماه به گویندگی راضیه گردکاهد. هماهنگی فاطمه غلامی و تهیه کنندگی معصومه سادات علوی نکو روی آنتن می‌رود.

مجله ادبی «ققنوس» را هر روز بجز جمعه‌ها ساعت ۱۷ به همت گروه ادب و هنر از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز بشنوید.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است