مستند «جمعه تعطیل نیست» به مرحله صداگذاری رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۶

مستند «جمعه تعطیل نیست» به مرحله صداگذاری رسید

مستند «جمعه تعطیل نیست» به کارگردانی سیدمهدی میرحاجی با اشاره به تعطیلی نماز جمعه در کشور به مرحله صداگذاری رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، مستند ۲۰ دقیقه‌ای «جمعه تعطیل نیست» به تهیه‌کنندگی امیرحسن خواجوی و نویسندگی و کارگردانی سیدمهدی میرحاجی تولید شده که پس از مرحله تدوین به صداگذاری رسیده است و به زودی آماده پخش خواهد شد.

در مستند «جمعه تعطیل نیست» به تعطیلی نماز جمعه در کشور اشاره شده است که در کشور ما دارای جایگاه بسیار مهمی بود اما این تعطیلی موجب از بین رفتن رسالت واقعی ائمه جمعه نشد چراکه در همین ایام متولیان امر ائمه جمعه و ساختار ستاد نماز جمعه همراه مردم و کادر درمانی و پزشکی مشغول خدمت رسانی بودند.

در خلاصه این مستند آمده است؛ معنویت هر لحظه می تواند به شان مختلف خودش ظهور بکند و در دوره‌ای که ما سخن معنوی رو کمتر در جهان می‌شنویم، می‌بینیم که ارگان‌ها و نهادهایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده‌اند و  در کنار مردم هستند.

از دیگر عوامل این اثر می توان به تدوینگر: مجتبی حسن زاده، صداگذار: علی دولت آبادی، اصلاح رنگ و نور: علیرضا ترابی، انتخاب موسیقی: مصطفی دشتی زاده، گرافیک: ویدا سبزعلی، جمع آوری آرشیو: عقیل بهرامی، طراح پوستر: مهدی حسین زاده، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت و هماهنگی و امور سازمان: مسعود ابراهیمی اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است