بازیگران نیروی خط‌مقدم عرصه هنر هستند/ به تازگی در ۲ کار سینمایی بازی کرده‌ام | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۶
بهرنگ علوی در گفتگو با صبا:

بازیگران نیروی خط‌مقدم عرصه هنر هستند/ به تازگی در ۲ کار سینمایی بازی کرده‌ام

بهرنگ علوی از دو کار جدید خود در سینما و یک سریال تلویزیونی که آماده پخش دارد، سخن گفت.

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای جدید خود بیان کرد: دو کار آماده پخش دارم؛ فیلم «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی سماواتی که کاری کمدی است و داستانش در دهه ۷۰ می‌گذرد. فیلم دیگر «شهربانو» نام دارد که مریم بحرالعلومی آن را کارگردانی کرده است.

وی ادامه داد: کار سوم یک سریالی تلویزیونی برای ایام محرم است که «سرزده» نام دارد. این مجموعه را بهادر اسدی کارگردانی کرده و علی انصاریان، شهین نوروزی، نسرین ادبی، رامبد شکرابی و… از جمله بازیگرانی هستند که در این مینی سریال با آن‌ها همبازی هستم.

بازیگر «هشت و نیم دقیقه» بیان کرد: آخرین کاری که از من روی آنتن رفت «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود. این مجموعه سه سال پیش تولید شده بود اما به تازگی روی آنتن رفت. جدا از کارهایی که نام بردم برای دو یا سه فیلم سینمایی مذاکراتی انجام داده‌ام اما به دلیل آنکه هنوز هیچ یک از آن‌ها مکتوب نشده است ترجیح می‌دهم اطلاع رسانی نکنم.

علوی درباره شرایط کرونایی در سینما و تلویزیون نیز گفت: اوج کرونا ۲۰ اسفند به بعد بود اما ما در همان دوران مشغول کار بودیم، زیرا مردم نیاز دارند وقتی در خانه حضور دارند با دیدن فیلم و سریال‌های تلویزیونی اوقات خود را سپری کنند. نکته بعد اینکه کرونا قرار نیست به زودی از بین برود که ما بخواهیم فعالیت‌ها را تعطیل کنیم برای همین باید با رعایت و کنترل کردن شرایط این دوران را پشت سر گذاریم.

وی تاکید کرد: حفظ چرخه اقتصادی یکی از نیازهای ویژه کشور است اما زمانی که شرایط خاص می‌شود این فرهنگ عمومی جامعه است که کمک رسان کشور خواهد بود. در این رابطه مردم ما نشان دادند جزو با فرهنگ‌ترین آدم‌ها هستند چون در دوره اوج کرونا هیچگاه مردم ما به فروشگاه ها حمله ور نشدند در صورتی‌ که این اتفاق را در اروپا و آمریکا شاهد بودیم. این نکته را بیان کردم تا تاکید کنم قرار نیست که زندگی بابت بیماری کرونا مختل شود.

بازیگر «پرگار» در پایان خاطرنشان کرد: بازیگران را می‌توان نیروی خط مقدم هنرمندان توصیف کرد که با کار خود در ایام شیوع ویروس کرونا این شرایط را فراهم می‌آورند تا مردم آثار سرگرم کننده ببینند والا اگر قرار بود تولید فیلم و سریال متوقف شود باید آنتن شبکه‌های مختلف را تنها با برنامه‌های تکراری پر می‌کردیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است