شبکه‌ درهم تنیده روابط خانوادگی در «کلاف سردرگم» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵

شبکه‌ درهم تنیده روابط خانوادگی در «کلاف سردرگم»

رمان «کلاف سردرگم» اثر ال ام مونتگمری در نوبت اول چاپ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان «کلاف سردرگم» اثر ال ام مونتگمری با ترجمه محمد حسام برجیسیان در نوبت اول چاپ منتشر شد.

«کلاف سردرگم» نام یک رمان کانادایی به نویسندگی لوسی ماد مونتگومری است که در سال ۱۹۳۱ به چاپ رسید.

این رمان از معدود کتاب‌هایی است که لوسی ماد مونتگومری برای بزرگسالان نگاشته است.

ال.ام. مونتگمری نویسنده‌ محبوب کانادایی‌ست که علیرغم اینکه سال‌ها از خلق آثارش می‌گذرد اما شخصیت‌های به یاد ماندنی داستان‌هایش هنوز هم برای خوانندگان جذابیت دارد.

وی که بیشتر به دلیل خلق شخصیت جذاب و دوست‌داشتنی «آنی شرلی» به معروفیت رسید در طی سال‌های زندگی‌اش یک دیوان شعر، ۲۰ رمان، ۳۰ مقاله و ۵۳۰ داستان کوتاه منتشر کرد.

آثار، خاطرات و دست‌نوشته‌های این نویسنده‌ به زبان‌های مختلفی ترجمه و با استقبال روبرو شده است.

انتشارات قدیانی تاکنون از این نویسنده‌ کتاب‌هایی از جمله «مجموعه‌‌ هشت جلدی آنی شرلی»، «مجموعه‌ سه جلدی امیلی در نیومون، امیلی و صعود، امیلی و جستجو»، «مجموعه‌ دو جلدی قصه‌های جزیره» و آثاری از قبیل «جاده‌ای به گذشته» و «قصر آبی» را منتشر کرده است.

داستان کلی «کلاف سر درگم» درباره‌ دو خانواده‌ بزرگ «پن‌هالو» و «دارک» است که طی سالیان متمادی، ۶۰ عضو هر یک با ۶۰ عضو دیگری پیوند زناشویی بسته‌اند و اینک پس از سال‌ها، شبکه‌ا‌ی درهم پیچیده‌ای از عواطف و روابط خانوادگی و بین فردی میانشان ایجاد شده است.

انتشارات قدیانی این رمان را در ۳۰۴ صفحه با قیمت ۳۸۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

برای تهیه‌ این کتاب‌ها‌ علاوه بر مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی  آن به سایت نشر قدیانی نیز مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است