فیلمبرداری «ماموریت: غیرممکن» ممکن شد/ مجوز دولت بریتانیا برای فیلم تام کروز | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱

فیلمبرداری «ماموریت: غیرممکن» ممکن شد/ مجوز دولت بریتانیا برای فیلم تام کروز

بدنبال تصمیم وزارت فرهنگ بریتانیا فیلمبرداری جدیدترین قسمت «ماموریت: غیرممکن» با بازی تام کروز از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، دولت بریتانیا تعدادی از بازیگران نقش اول آمریکایی چون تام کروز و همینطور شماری از عوامل فیلم را از قانون قرنطینه ۱۴ روزه مسافرت به بریتانیا معاف کرد، به این ترتیب دولت بریتانیا با این تصمیم اجازه داد تولید فیلم های پر هزینه هالیوودی ادامه پیدا کند.

این تصمیم به دنبال گفتگوی بین الیور داودن وزیر فرهنگ بریتانیا و تام کروز در هفته گذشته اتخاذ شد، موضوع این گفتگو از سرگیری فیلمبرداری جدیدترین فیلم «ماموریت: غیرممکن» بود. این معافیت اجازه می دهد تا فیلمبرداری هفتمین قسمت «ماموریت: غیرممکن» با بازی و تهیه کنندگی تام کروز در استودیوهای Leavesden کمپانی وارنر در حوالی لندن از سر گرفته شود.

روز جمعه ۳ جولای دولت بریتانیا فهرست کشورهایی را منتشر کرد که شهروندان‌شان می‌توانستند بدون رفتن به قرنطینه ۱۴ روزه وارد انگلستان شوند، که البته کشور آمریکا در این فهرست قرار نداشت.

روند تولید فیلم «ماموریت: غیرممکن ۷» که توسط اسکای دنس مدیا برای کمپانی پارامونت ساخته می شود در اواخر ماه فوریه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا متوقف شده بود. هفتمین و هشتمین قسمت از فرنشایز «ماموریت: غیرممکن» را کریستوفر مک‌کوری نویسندگی و کارگردانی می کند. فیلمبرداری این دو قسمت بلافاصله پشت سر هم انجام خواهد گرفت.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است