لغو چند نمایش در نوفل لوشاتو/ مسئولان فقط می‌گویند درست می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
مدیر عمارت نوفل لوشاتو به صبا گفت:

لغو چند نمایش در نوفل لوشاتو/ مسئولان فقط می‌گویند درست می‌شود

داود نامور به تحلیل و بررسی شرایط موجود تئاتر پرداخت و به برنامه های اجرایی عمارت نوفل لوشاتو اشاره کرد.

داود نامور مدیر عمارت نوفل لوشاتو درباره آخرین وضعیت اجراهای این تماشاخانه به خبرنگار حوزه تئاتر خبرگزاری صبا گفت: اجراها از آخر این هفته با نمایش های «حاد» و «آزادی از قید تعلق» شروع می شود اما متاسفانه هیچ نمونه لوازم بهداشتی از مواد ضدعفونی کننده تا تب سنج و… به ما ندادند و امروز و فردا می کنند و مجبوریم خودمان برای آغاز اجراها تامین کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ نمونه حمایتی صورت نگرفته است، بیان کرد: متاسفانه هیچگونه حمایت مادی و معنوی نشده است و اگر شما ریالی دیده اید ما هم دیده ایم و حتی سه هفته هم از قول و‌ وعده تامین مواد ضدعفونی کننده آن ها می گذرد.

این مدیر تماشاخانه در پاسخ به این پرسش که با این وضع سرانجام تئاتر به کجا خواهد رسید، تصریح کرد: فکر نمی کنم امسال برای تئاتر اتفاقی رخ دهد چون خود دولت و مدیران اصلا نمی دانند چه کار می کنند. کارشان این شده که ما را با صحبت های خود آرام کنند و بگویند درست می شود ولی واقعا تاکنون چیزی ندیدیم.

او با اشاره به ورشکستگی تئاتری ها اظهار کرد: متاسفانه همه بچه ها در حال له شدن هستند و اصلا نمی توان عدد و رقم زیان ها را گفت چون از این حرف ها گذشته و به مرز ورشکستگی رسیدند و با این اوصاف همه سالن ها ورشکست می شوند.

نامور در پایان درباره لغو اجراها در این تماشاخانه عنوان کرد: پنج شش گروه مانند مهران امام بخش، عباس شامحمدزاده و … اجراها را لغو کردند و تصمیمی به اجرا ندارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است