جشنواره نقاشی کودکان کار برگزار شد/ نمایش آثار منتخب در خارج | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵

جشنواره نقاشی کودکان کار برگزار شد/ نمایش آثار منتخب در خارج

نخستین جشنواره نقاشی کودکان کار با حضور کودکان کوره‌های آجرپزی با عنوان «دستم را نگیر» در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، نخستین جشنواره نقاشی کودکان کار، ۱۲ تیرماه با حضور کودکان کوره‌های آجرپزی با عنوان «دستم را نگیر» به مدیریت و دبیری سینا نورائی در شهرستان قرچک برگزار شد.

این جشنواره که به نوعی اولین جشنواره نقاشی کودکان کار با شرکت کودکان کوره‌های آجرپزی به حساب می‌آید، در روز ولادت امام رضا (ع) برگزار شد.

در این جشنواره که با رعایت کامل پروتوکل‌های بهداشتی صورت گرفت، ۶۰ کودک در گروه‌های سنی مختلف شرکت کرده و آثار خود را با موضوع های «بهشت من» و «آزاد» با تکنیک‌های آبرنگ، مداد شمعی و ماژیک، به تصویر درآوردند و پس از اتمام رقابت کودکان در این جشنواره، بهترین آثار، انتخاب و جوایز به نفرات برتر اهدا شد.

از جمله مجموعه‌هایی که نورائی را در برگزاری این جشنواره همراهی کردند می‌توان به اورژانس اجتماعی اراده بهزیستی شهرستان قرچک و مجتمع خدماتی بهزیستی طلوع سبز اشاره کرد.

آثار هنرمندانه این کودکان، نیمه دوم مرداد ماه در قالب یک نمایشگاه نقاشی سه روزه، در نگارخانه هنرهای تجسمی کهفی در معرض دید هنرمندان و بازدیدگنندگان قرار می‌گیرد.

نورائی سرمایه گذار و دبیر جشنواره که خود کارگردان تئاتر و مدرس گرافیک در دانشگاه است، قصد دارد پس از برگزاری این نمایشگاه، منتخبی از آثار این هنرمندان کوچک را برای برگزاری نمایشگاه برون مرزی انتخاب و در خارج از کشور نیز به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است