کانیه وست نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵
تنها 4 ماه مانده به انتخابات؛

کانیه وست نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌شود

کانیه وست رپر معروف آمریکایی با انتشار پستی از نیت خود برای نامزدی در انتخابات سال 2020 آمریکا و ساخت آینده‌ای بهتر برای این کشور پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کانیه وست رپر، ترانه‌سرا و تهیه‌‎کننده موسیقی آمریکایی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا اعلام نامزدی کرد!

وست دیشب ۴ جولای – همزمان با روز استقلال آمریکا – در توییتر خود با درج بیانیه‌ای کوتاه نوشت: ما اکنون باید میثاق آمریکا در توکل به خدا، یکی کردن دیدگاه‌ها و ساخت آینده را تحقق ببخشیم. من نامزد ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا خواهم شد. نوشته او با هشتگ #۲۰۲۰VISION و پرچم کوچک آمریکا در کنار آن همراه شده است.

برخی مخاطبان کانیه وست با درجات مختلفی از شک و تردید درباره نیت واقعی این موزیسین پرحاشیه به استقبال کمپین مستقل او رفتند اما در این میان یک چهره نام‌آشنا گویا تردیدی در این باره ندارد و او کسی نیست جز ایلان ماسک که در پاسخ وست نوشت: تو حمایت کامل من را داری!

در وب‌سایت شخصی وست هنوز راجع به این موضوع اطلاعاتی وجود ندارد و صفحه اینستاگرام او آخرین بار ۳ روز پیش با درج عکسی از وست و ایلان ماسک آپدیت شده است.

وست پیش از این نیز درباره حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری در ملاعام صحبت کرده است. او در سال ۲۰۱۵ با سخنرانی در مراسم جوایز «Video Vanguard Award» شبکه ام‌تی‌وی گفت: شاید بعضی از شما تا کنون به این موضوع پی برده‌اید که من احتمالا در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ نامزد خواهم شد. اگرچه در آن زمان هم حرف‌های وست جدی به نظر می‌رسید اما گروهی عقیده داشتند او این حرف‌ها را تحت تاثیر ماده مخدر ماری‌جوانا زده است!

چهار ماه تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در فصل پاییز مانده است و باید دید آیا وست به عنوان یکی از سرشناس‌ترین هواداران سیاه‌پوست دونالد ترامپ به او رای می‌دهد یا بنا دارد کمپین خود را علیه او شکل دهد.

این رپر معروف به تازگی تمامی آثار تولیدی خود را وقف تم مذهبی/مسیحی کرده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000