مهلت ثبت‌نام پنج کارگاه‌ مجازی کانون پرورش فکری تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۱

مهلت ثبت‌نام پنج کارگاه‌ مجازی کانون پرورش فکری تمدید شد

هم‌زمان با پایان زمان ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری، ثبت‌نام پنج کارگاه تا ۲۰ تیرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با پایان زمان ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری، به دلیل استقبال مخاطبان، ثبت‌نام پنج کارگاه تا ۲۰ تیر تمدید شد.

«نوشتن خلاق» ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال و کارگاه‌های «کلاژ»، «مهارت خودباوری»، «مهارت خوش‌بینی» و «مهارت شادبودن» ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال عنوان کارگاه‌هایی هستند که امکان ثبت‌نام در آن‌ها تا ۲۰ تیر ۱۳۹۹ مقدور است.

کارگاه «نوشتن خلاق» کارگاهی است که در آن کودکان می‌آموزند با کمک مربی و از طریق شنیدن متون مناسب، مشاهدات، احساس و افکار خود را نوشته و از عمل نوشتن لذت ببرند. این کارگاه مجازی از ۲۱ تیر در هشت جلسه و در روزهای شنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۴ برگزار خواهد شد.

در کارگاه مجازی «کلاژ» ویژه‌ی نوجوانان، برنامه‌ریزی شده تا آنان مهارت استفاده از مواد مختلف، ترکیب‌بندی و سبک‌های مختلف هنری را کسب کنند و با آثار هنرمندان آشنا شوند و در گام بعدی به خلق آثار خلاق و زیبا بپردازند. این کارگاه از ۲۱ تیر در هشت جلسه و در روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

کارگاه «مهارت خودباوری» به نوجوان کمک می‌کند تا خود را بهتر بشناسد، با عوامل تاثیرگذار در خودباوری آشنا شود و با کمک فعالیت‌های متنوع، در عین واقع‌بینی، موفق شود خودباوری‌اش را افزایش دهد.

همچنین در کارگاه «مهارت خوش‌بینی» نوجوان یاد می‌گیرد چطور افکارش را شکار کند و پیام‌هایی که به آن داده می‌شود را اصلاح کند تا اسیر دام بدبینی و فاجعه‌پنداری نشود. علاوه بر این می‌آموزد مسائل را به اجزای کوچکی تبدیل کند که موقت و قابل حل هستند.

نوجوانی که در کارگاه «مهارت شاد بودن» نیز شرکت می‌کند، می‌آموزد که به جای منتظر بودن، برای خوشحال کردن خود نقشه بکشد و برای عملی کردن نقشه‌هایش دست به کار شود.

سه کارگاه «مهارت‌های زندگی» از ۲۱ تیر آغاز و در روزهای شنبه به ترتیب از ساعت ۱۶ تا ۱۷، ۱۷ تا ۱۸، و ۱۸ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این کارگاه‌ها می‌توانند به سایت مرکز مجازی کانون پرورش فکری به نشانی kpf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است