فصل سوم «از سرنوشت» در مراحل پایانی فنی/ احتمال ساخت فصل ‌‌بعدی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
اکبر تحویلیان به صبا گفت:

فصل سوم «از سرنوشت» در مراحل پایانی فنی/ احتمال ساخت فصل ‌‌بعدی است

تهیه کننده سریال «از سرنوشت» از مراحل پایانی پس تولید و احتمال ساخت فصل های چهارم و پنجم این مجموعه خبر داد.

اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال «از سرنوشت» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت فصل سوم این مجموعه عنوان کرد: تدوین فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان به پایان رسیده است و این روزها مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: آرش بادپا و علی ابوالصدق به ترتیب ساخت موسیقی و صداگذاری این مجموعه را برعهده دارند که در حال حاضر مشغول کار روی قسمت های پایانی هستند.

تهیه کننده «از سرنوشت» با اشاره به اینکه فصل سوم در ۲۳ قسمت آماده پخش است، عنوان کرد: زمان دقیق پخش مشخص نیست اما فکر می کنم اوایل پاییز روی آنتن شبکه دو سیما برویم.

تحویلیان درباره فاصله ای که میان فصل اول و دوم با فصل سوم این مجموعه افتاده است، اظهار کرد: شبکه دو هنوز تصمیمی مبنی بر پخش خلاصه قسمت های فصول اول و دوم نگرفته است اما پیش بینی خود من این است که اگر شبکه موافقت کند یک هفته خلاصه قسمت های فصول گذشته را پخش کنیم سپس فصل سوم آن روی آنتن برود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ساخت فصل های بعدی «از سرنوشت» است، گفت: در حال حاضر به ادامه دار بودن این مجموعه فکر می کنم که اگر با سازمان صداوسیما به توافق برسم فصل های چهارم و پنجم این مجموعه را نیز تولید خواهیم کرد.

تهیه کننده «از سرنوشت» در پایان اظهار کرد: اگر با سازمان به توافق برسیم احتمالا با دو کارگردان فصول قبلی کار را ادامه می دهیم.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال ۹۸ روی آنتن شبکه دو رفتند.

این سریال به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

«از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده است.

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است.

داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حبیب دهقان نسب، حسین پاکدل، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مهدی صبایی و علیرضا آرا از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

همچنین دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، محمد زکی زاده، نسیم فروغ، مهدیس توکلی، میترا رفیع و مریم کاظمی از جمله بازیگران جوان این سریال به شمار می روند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است