«حتی یک دقیقه کافی است» را در «دانایی توانایی» رادیو نمایش بشنوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۴

«حتی یک دقیقه کافی است» را در «دانایی توانایی» رادیو نمایش بشنوید

کتاب «حتی یک دقیقه کافی است» را از برنامه «دانایی توانایی» رادیو نمایش دنبال کنید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، از امروز ۱۴ تیرماه به مدت دو هفته کتاب «حتی یک دقیقه کافی است» را از برنامه «دانایی توانایی» رادیو نمایش دنبال کنید.

در این برنامه کتاب «حتی یک دقیقه کافی است» نوشته آتوسا صالحی توسط سیما خوش چشم بازخوانی می‌شود.

داستان این کتاب درباره رها دختر نوجوانی است که با مادر و پدرش در تهران زندگی می‌کند. تکلیف درس جغرافی او درباره یکی ازشهرهای ایران است. او دوست دارد جایی را انتخاب کند که با دیگرشهرها متفاوت باشد. او به دنبال نقشه ایران به سراغ کمد مادر می‌رود و به جای نقشه، بسته‌ای را پیدا می‌کند که محتویات آن راز تکان دهنده و هولناکی است.

دانش‌آموزان علاقه‌مند در پایان هر برنامه می‌توانند برای شرکت در مسابقه کتابخوانی با مراجعه به سایت www.radionamayesh.ir و پاسخگویی به سوالات از جوایز ارزنده این مسابقه برخوردار شوند.

برنامه «دانایی توانایی» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، گویندگی فرزام رنجبر ، بازخوانی واجرای سیما خوش چشم و صدابرداری شهاب پالاشی در رادیو نمایش تولید شده است و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند به مدت دو هفته هر روز به جز پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۷ شنونده این برنامه رادیویی بر روی موج اف ردیف صد و هفت و نیم مگاهرتز باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است