«انگل» بونگ جون‌هو توسط یک یوتیوبر به زبان انگلیسی دوبله شد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۱
برای کمک به خواهر؛

«انگل» بونگ جون‌هو توسط یک یوتیوبر به زبان انگلیسی دوبله شد!

یک هوادار دو آتشه «انگل» به دلیل آن که خواهرش حاضر نشد این فیلم را به زبان کره‌ای و زیرنویس انگلیسی تماشا کند دست به دوبله کل آن زد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب، دوران شیوع کرونا و قرنطینه‌ خانگی اگر هر چیزی را از دست انسان‌ها گرفت، به آن‌های متاعی گران‌بها عرضه کرد و آن زمان بود. در این میان که بسیاری افراد تلاش می‌کردند در دوران خانه‌نشینی اجباری خود کاری برای گذران وقت انجام دهند، حرکت خلاقانه یوتیوبری با نام OggyOgga توجه جهانیان و به خصوص سینمادوستان را به خود جلب کرده است.

این فرد درچند ماه گذشته با تلاشی خیره‌کننده وقت خود را صرف دوبله «انگل» ساخته تحسین شده بونگ جون‌هو از کره‌جنوبی کرده است تا خواهرش بتواند این فیلم را تماشا کند.

این یوتیوبر با آپلود ویدیویی در صفحه یوتیوب خود مراحل مختلف پروژه این پروژه رابه تصویر کشیده و از جزییات آن رونمایی کرده است. او در ابتدای این ویدیو توضیح می‌دهد که عاشق «انگل» است؛ فیلمی که در میان حیرت همگان و با درخششی فوق‌العاده ۴ جایزه اسکار شامل اسکار بهترین فیلم سال را از آن خود کرد تا نخستین فیلم انگلیسی در تاریخ این مراسم باشد که به چنین افتخاری رسیده است.

با این وجود خواهر OggyOgga به دلیل کره‌ای بودن زبان این فیلم از تماشای آن سر باز می‌زند. این یوتیوبر وقتی می‌فهمد خواهرش به هیچ عنوان حاضر نیست «انگل» را با زیرنویس تماشا کند در اقدامی عجیب تصمیم می‌گیرد خود این فیلم را دوبله کند.

این هوادار سینه‌چاک «انگل» در ویدیوی خود توضیح می‌دهد که از ابتدا انتظار نداشته است نسخه انگلیسی زبان این فیلم از اصل کره‌ای آن بهتر شود ولی این موضوع مانعی برای جدی گرفتن و به کمال کار کردن در این پروژه نبوده است. او برای این کار از تعدادی از اقوام و دوستان خود کمک می‌گیرد تا به جای کاراکترهای مختلف صحبت کنند. OggyOgga حتی پا را فراتر از این می‌گذارد و برخی افکت های صوتی فیلم را بازسازی می‌کند تا «انگل» انگلیسی بیش از پیش برای خواهرش قابل تماشا باشد.

هنوز از واکنش بونگ جون‌هو به این موضوع چیزی منتشر نشده است اما قابل حدس است که این فیلمساز کره‌ای از تلاش چنین سترگ یک هوادار فیلم  برای آن که فردی دیگر این اثر را تماشا کند، خوشحال خواهد شد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است