فعالیت مجدد گالری والی با «ماضی استمراری»/ تکرار را در کرونا تجربه کردیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۲
مژگان والی‌پور به صبا گفت:

فعالیت مجدد گالری والی با «ماضی استمراری»/ تکرار را در کرونا تجربه کردیم

مدیر گالری والی درباره نمایشگاه «ماضی استمراری» که اولین نمایشگاه این گالری پس از کرونا است، توضیح داد.

مژگان والی‌پور مدیر گالری والی در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا با اشاره به اینکه اولین نمایشگاه این گالری پس از کرونا دیروز ۱۳ تیرماه افتتاح شد، گفت: «ماضی استمراری» با آثار فیلم، ویدیو – چیدمان از هنرمند جوان درسا بسیج عصر دیروز با رعایت خیلی جدی پروتکل های بهداشتی افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه که به مدت ۲ هفته ادامه دارد در روز افتتاح خود با استقبال خوبی رو به رو شد تا حدی که از انتظار ما فراتر بود زیرا در حالت عادی ما و خود هنرمند برای هر نمایشگاه از مدت ها قبل تبلیغات و اطلاع رسانی می‌کنیم ولی این نمایشگاه را در فاصله یک هفته‌ای برای برپایی آماده کردیم.

مدیر گالری والی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت مردم و هنرمندان در اولویت اول است، توضیح داد: در روز افتتاحیه وسایل ضدعفونی کننده گذاشته بودیم و دما بدن افراد نیز چک می شد ضمن اینکه استفاده از ماسک هم ضروری بود. همچنین افراد در گروه های کم تعداد وارد گالری شده و پس از رفتن آن‌ها گروه بعدی وارد می‌شدند.

وی اضافه کرد: از ساعت ۱۶ که نمایشگاه افتتاح شد تا ساعت ۲۰:۳۰ تعداد قابل توجهی از افراد برای دیدن آثار آمدند که موضوع نمایشگاه و ارتباط آن با مسئله کرونا در این استقبال بی‌تاثیر نبود.

والی پور با اشاره به اینکه درسا بسیج از دی ماه سال گذشته در تدارک این نمایشگاه بوده است، گفت: همانطور که در بیانیه نمایشگاه آمده است «برای بیان کاری که در گذشته به صورت پیوسته ادامه داشته یا بارها تکرار شده است.» موضوع نمایشگاه درباره انجام کار تکراری است؛ اتفاقی که برای همه در کرونا رخ داد و مجبور شدیم در قرنطینه کارهای تکراری را در محیط تکراری انجام دهیم.

به گفته وی، تعطیلی کرونایی فرصتی شد تا این هنرمند بیشتر روی آثار خود وقت بگذارد.

والی‌پور در پایان اعلام کرد که برنامه ریزی برای برپایی دیگر نمایشگاه ها را در دستور کار خود دارند که در صورت پیش نیامدن مسائل غیرمترقبه طبق روال آن‌ها را برنامه ریزی و اجرا می‌کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «ماضی استمراری» می‌توانند به گالری والی در تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000