طرح ساخت سریالی با محوریت کرونا را داده‌ام/ «نوزده» روایتگر گروه‌های جهادی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵
محمد قهرمانی در گفتگو با صبا:

طرح ساخت سریالی با محوریت کرونا را داده‌ام/ «نوزده» روایتگر گروه‌های جهادی

محمد قهرمانی تهیه‌کننده از ارایه طرح سریالی با محوریت بیماری کرونا خبر داد.

محمد قهرمانی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا با بیان این‌که به دنبال ساخت سریالی با محوریت بیماری کرونا است، اظهار کرد: به تازگی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس فراخوانی داده بود تا طرح‌هایی که پیامشان مبارزه با بیماری کروناست به دبیرخانه این مرکز فرستاده شود بر همین اساس به همراه سیدمیثم ناظمی طرحی را برای آن‌ها فرستادیم تا در صورت تصویب این کار در قالب مجموعه‌ای تلویزیونی تولید و از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود.

وی افزود: این طرح «نوزده» نام دارد و در آن به نقش گروه‌های جهادی و مبارزه آنها با کرونا توجه می‌شود.

قهرمانی با اشاره به اینکه برای این طرح ۶ یا ۸ قسمت سریال در نظر گرفته شده است، توضیح داد: این کار توانایی آن را دارد که بر تعداد آن افزوده شود. این سیناپس همانگونه که گفته شده در صورت تایید از سوی شورای منتخبت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برای تولید به سیما ارجاع خواهد شد.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: آخرین فیلمی که در سینما تولید کردم «گام‌های شیدایی» ساخته حمید بهمنی بود. جدا از این فیلم چند کلیپ نیز با محوریت ورزشکاران پارالمپیک تولید کردم که یکی را حجت اشرف‌زاده و دیگری را صادق آهنگران خوانده بود.

قهرمانی در پایان درباره شرایط سینما در پساکرونا نیز توضیح داد: متاسفانه بر میزان مبتلایان به کرونا افزوده شده است و این امر نشان می‌دهد که ما هنوز این مشکل بزرگ را جدی نگرفته‌ایم. در حوزه هنر نیز متاسفانه شرایط به هیچ وجه مطلوب نیست و من بعید می‌دانم در آینده نزدیک اتفاق روشنی برای سینما رخ بدهد حتی معتقدم شاید این بیماری باعث شود شکل اکران در ایران و جهان تغییر اساسی پیدا کند.

عکس از امیرحسین غضنفری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است