جزییاتی از نمایشگاه «۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند»/ چاره ای جز برگزاری نمایشگاه نداشتیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶
لیلی گلستان به صبا گفت:

جزییاتی از نمایشگاه «۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند»/ چاره ای جز برگزاری نمایشگاه نداشتیم

لیلی گلستان ضمن تشریح جزییات جدیدترین نمایشگاه گالری خود می گوید چاره ای جز برگزاری نمایشگاه نداشته اند.

لیلی گلستان درباره جدیدترین نمایشگاهی که قرار است در گالری گلستان برگزار کند در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی خبرگزاری صبا گفت: تصمیم دارم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نمایشگاه «١٠٠ اثر ١٠٠ هنرمند» را شروع کنم، البته کار سختی خواهد بود چون نمایشگاه شلوغی است اما به همه چیز فکر کردم و حسابی رعایت خواهیم کرد ولی در کل بالاخره باید شروع به کار کنیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: افتتاح جمعه سوم مرداد است و تا جمعه سی و یکم مرداد ادامه خواهد داشت.

او در پاسخ به این پرسش که آیا آثار موضوع خاصی دارند، اظهار کرد: خیر، فقط محدودیت اندازه داریم و آثار باید حداکثر در اندازه ۵٠.٧٠ سانتیمتر باشند و متریال و سبک کار مهم نیست و فقط باید از نظر هنری کار خوبی باشند.

گلستان افزود: آثار فقط نقاشی و مجسمه خواهند بود و روند کار اینگونه است که آثار ابتدا انتخاب می شوند و بعد به نمایشگاه راه پیدا خواهند کرد. شهرستانی ها می توانند پنج کار ایمیل کنند و تهرانی ها از دوشنبه پیش رو ۴ تا ٧ عصر می توانند سی دی ها را به گالری گلستان بیاورند. آدرس ایمیل و محل گالری در سایتمان وجود دارد.

مدیر گالری گلستان در پایان درباره اینکه آیا با برگزاری نمایشگاه در این شرایط کرونایی موافق است یا نه، گفت: چاره ای نداریم، پنج ماه است که کار نکرده ایم و جوانان هنرمند این همه نمایشگاه از پیش رزرو شده را از دست داده اند. اگر فاصله گذاری و ماسک و ضد عفونی رعایت شود نباید مشکلی داشته باشیم البته تصمیم دارم به شدت در این مورد سختگیر باشم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است