سفر به ۱۳ استان با «شب فیروزه‌ای»/ کرونا مانع حضور تماشاگران شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰
غلامرضا حیدری در گفتگو با صبا:

سفر به ۱۳ استان با «شب فیروزه‌ای»/ کرونا مانع حضور تماشاگران شد

یکی از تهیه‌کنندگان برنامه «شب فیروزه‌ای» از تغییرات سری جدید این برنامه و پخش آن تا ماه محرم خبر داد.

غلامرضا حیدری یکی از تهیه‌کنندگان «شب فیروزه‌ای» که این شب‌ها از شبکه پنج سیما در حال پخش است در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره این برنامه عنوان کرد: ماهیت و دستورالعمل این برنامه همانند آن چیزی است که سال‌های پیش در این برنامه مطرح شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور جمعیت در برنامه معذور شدیم. همچنین قبلا برنامه را در محیط‌های بزرگ و روباز ضبط می‌کردیم اما امسال در محیطی کوچکتر این کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر پرداختن به بحث ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری مناطق مختلفی که به آنجا سفر می‌کنیم، یک مسابقه نیز داشتیم که به علت نبود تماشاگر در برنامه حذف و مسابقه پیامکی جایگزین آن شد. از تغییرات دیگر این برنامه می‌توان به تغییر مجری اشاره کرد که ابوالفضل آقاخانی اجرای برنامه را برعهده گرفت. دعوت مهمانان نیز به درخواست مردم صورت می‌گیرد.

تهیه‌کننده «شب فیروزه‌ای» با اشاره به اینکه این برنامه در گروه اجتماعی شبکه پنج تولید می‌شود، توضیح داد: ما از شنبه تا سه شنبه به مدت ۴ روز مهمان یکی از استان‌ها کشور هستیم. امسال قرار است به ۱۳ استان سر بزنیم. پخش برنامه نیز تا ماه محرم ادامه دارد.

حیدری ادامه داد: استان‌هایی که قرار است برای ضبط برنامه به آنجا سفر کنیم از قبل تعیین شده است. جا دارد از معاونت امور استان‌های صداوسیما نیز تشکر کنم. همچنین اگر در این میان وضعیت استانی به لحاظ کرونا قرمز و قرار شد ما به آن استان سفر کنیم با رعایت کامل پروکل‌های بهداشتی این کار را انجام می‌دهیم.

وی درباره بخش‌های مختلف برنامه نیز مطرح کرد: ما هر هفته به یک استان می پردازیم. به هر استانی که سفر می‌کنیم از اقتصاد، اماکن گردشگری، نخبگان حاضر در آن شهر، کارآفرینان و…. صحبت می‌کنیم. ما برخی از برنامه‌ها را در مکان‌های گردشگری استان بدون حضور مردم ضبط می‌کنیم. همچنین با مهمانانی که به درخواست مردم به برنامه دعوت شده‌اند نیز به گفتگو می‌پردازیم.

تهیه‌کننده «شب فیروزه‌ای» در پایان با اشاره به اینکه این برنامه از سال ۹۴ در حال پخش از شبکه پنج سیما است، مطرح کرد: این برنامه یک جُنگ شبانه است که قصد دارد از همدلی و هم‌زبانی برای مردم بگوید و امیدوارم که بتواند لحظات شادی را برای مخاطبان به ارمغان ‌آورد.

«شب فیروزه‌ای» به تهیه‌کنندگی مشترک علی اکبر ذاکری و غلامرضا حیدری کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استان‌ها شنبه تا سه‎شنبه ساعت۲۲ با اجرای مشترک ابوالفضل آقاخانی و علی دهقانی  از شبکه‌ پنج سیما پخش می‌شود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است