تبادل انیمیشن کوتاه به مناسبت روز جهانی انیمیشن/ ایرانی‌ها دست به کار شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵

تبادل انیمیشن کوتاه به مناسبت روز جهانی انیمیشن/ ایرانی‌ها دست به کار شوند

آسیفای بین‌الملل به ‌مناسبت روز جهانی انیمیشن از شعبه‌های آسیفا در کشورهای مختلف برای اشتراک آثار کوتاه کشور خود با دیگر کشورها دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، آسیفای بین الملل از شعبه‌های آسیفا در کشورهای مختلف درخواست کرده است تا به ‌مناسبت بزرگداشت روز جهانی انیمیشن یعنی ۲۸ اکتبر و مقارن با هفتم آبان، امسال نیز مانند سال‌های گذشته آثار انیمیشن کوتاه کشور خود را با کشورهای دیگر به اشتراک بگذارند.

در سال‌های گذشته، نمایندگان آسیفای هر کشور اقدام به جمع‌آوری منتخبی از این آثار برای دسترسی کشورهای دیگر می‌کردند و از کشورهای دیگر نیز آثاری را برای پخش در جشن‌های مرتبط با روز جهانی انیمیشن انتخاب می‌کردند.

امسال قرار است با شیوه‌ای مستقل‌تر، همه هنرمندانی که علاقمندند کار آن‌ها در کشورهای دیگر و به صور مشخص و منحصر به همین مناسبت خاص دیده شود، بتوانند در فضایی که در یک وبسایت مشخص (Film Freeway)، ویژه این پروژه درنظر گرفته شده است، آثار خود را بارگذاری کنند.

این اتفاق فرصتی برای دیده شدن آثار با کیفیت ایرانی در فضاهایی بیرون از جشنواره‌های رسمی است که باید مغتنم شمرده شود بنابراین، آسیفای ایران از همگی هنرمندانی که امکان و علاقه دارند تا آثار انیمیشن کوتاه خود را به عنوان نمایندگان انیمیشن هنری ایرانی در این رویداد به نمایش بگذارند،‌ دعوت می‌کند تا با فرستادن ایمیل به آدرس asifa60thanniversary@gmail.com (فاطمه حسینی شکیب نماینده ایران در آسیفای بین الملل) و دریافت لینک انحصاری بارگذاری اثر خود در این فضا، در این پروژه شرکت کنند.

افراد شرکت کننده باید عنوان ایمیل خود را «برنامه تبادل انیمیشن کوتاه آسیفای بین‌الملل» قرار دهند و در متن ایمیل، نام خود و اثری که قصد اشتراک‌گذاری آن را دارند،‌ معرفی کنند.

مهلت بارگذاری آثار منتخب تا تاریخ شنبه ۱۱ مردادماه ۱۳۹۹ یعنی اول ماه آگوست ۲۰۲۰ است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است