«روز موش خرما» سریال می‌شود/ روزهای تکراری فیل کانرز تمامی ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۶

«روز موش خرما» سریال می‌شود/ روزهای تکراری فیل کانرز تمامی ندارد

داستان فیلم کمدی محبوب «روز موش خرما» بعد از نزدیک به 30 سال تبدیل به سریال می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندیپندنت، بنا به گفته یکی از بازیگران کمدی محبوب «روز موش خرما» یا «روز گراندهاگ/Groundhog Day» یک سریال تلویزیونی براساس این فیلم در حال ساخته شدن است.

استیون توبولوفسکی که نقش ند پیرسون بازاریاب بیمه نچسب را در فیلم هرولد رمیس بازی کرده است در یک گفتگوی تازه اعلام کرد سریالی براساس این فیلم در حال ساخته شدن است که داستانش ۳۰ سال بعد از رویدادهای فیلم اصلی می گذرد، توبولوفسکی گفت: در سریالی که یک اسپین‌آف بود مشغول کار بودم که یکی از تهیه کننده ها به من گفت استیون ما در حال کار روی سریال تلویزیونی «روز موش خرما» هستیم آیا می توانی نقش ند پیرسون را بار دیگر برای ما بازی کنی؟ من هم گفتم البته هیچ مشکلی نیست.

«روز موش خرما» در سال ۱۹۹۳ با بازی بیل موری به کارگردانی هرولد رمیس ساخته شد. در این فیلم موری در نقش فیل کانرز هواشناس بدعنقی که برای پوشش خبری مراسم روز موش خرما به شهری در پنسیلوانیا می رود بازی می کند داستان فیلم اما از جایی شکل می گیرد که کاراکتر موری قادر نیست از روزی که در آن قرار دارد خارج شود. اندی مک داول و کریس الیوت دیگر بازیگران این کمدی رمانتیک هستند.

عبارت «روز موش خرما» بعدها با توجه به عنوان این فیلم مترادف با ایده زنذگی در یک روز تکراری شد.

گفته شده است در فیلمنامه اصلی، کاراکتر موری در یک حلقه زمانی ۱۰ هزار ساله گرفتار می شود و یک روزش به اندازه ۱۰ هزار سال تکرار می شود هر چند سازندگان فیلم مدعی شدند این تکرار بعد از  ۱۰ سال خاتمه می یابد.

با وجود این خبر بعید به نظر می رسد بیل موری و اندی مک داول دو بازیگر اصلی فیلم درگیر این پروژه شوند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است