همکاری «گروه آوازی تهران» با خواننده‌های خارجی/ موزیک ویدیوی جدید در راه است | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۵۸
میلاد عمرانلو به صبا گفت:

همکاری «گروه آوازی تهران» با خواننده‌های خارجی/ موزیک ویدیوی جدید در راه است

موزیک ویدیوی جدید «گروه آوازی تهران» با همکاری ۵ خواننده خارجی اواسط هفته آینده منتشر می شود.

میلاد عمرانلو سرپرست «گروه آوازی تهران» در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید این گروه گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار موزیک ویدیو جدید «گروه آوازی تهران» هستیم که در این اثر پنج خواننده از ازبکستان، کانادا، نروژ، هندوستان و… با این گروه همکاری کرده اند. این اثر در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی از طریق فضای مجازی و سایت های معتبر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

سرپرست «گروه آوازی تهران» با اشاره به اینکه این موزیک ویدیو یک کار بین المللی است، تاکید کرد: کار روی این اثر را از ۱۵ فروردین شروع کردیم و با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا اعضای کرونا به صورت دورکاری تمرین می کردند و بیشتر کارها از طریق ارتباط های مجازی شکل گرفت. موسیقی را طوری تنظیم کردم که شامل ۱۶ خط آوازی است و حتی خوانندگان در خانه های خودشان اثر را ضبط کردند و فرستادند و ما در استودیو کارهای میکس و مسترینگ آن را انجام دادیم. کار این اثر طولانی و زمان‌بر بود ولی با همکاری اعضای گروه کارها به خوبی پیش رفت و به نظر من این موزیک ویدیو با تمامی آثاری که در این زمینه منتشر شده است متفاوت خواهد بود.

وی درباره برگزاری کنسرت نیز توضیح داد: من با برگزاری کنسرت در شرایط فعلی مخالف نیستم زیرا موسیقیدان ها در بحران کرونا خیلی آسیب دیدند و چون کسی از آن ها حمایت نمی کند باید فعالیت هنری خود را آغاز کنند ولی چون از نظر جسمی شرایط خاصی دارم ریسک نمی کنم و خودم نه کنسرتی برگزار می کنم و نه به کنسرت می روم مگر اینکه کنسرت ویژه ای برگزار شود تا ریسک کنم و در سالن حضور پیدا کنم.

سرپرست «گروه آوازی تهران» در پایان گفت: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای برگزاری کنسرت نداریم و اگر شرایط بهتر شود در نیمه دوم سال به همراه اعضای گروه به صحنه می رویم زیرا برگزاری کنسرت برای ما نیازمند تمرین و هماهنگی اعضای گروه است و با دو جلسه تمرین نمی توانیم برای کنسرت آماده شویم البته به صورت دورکاری تمرین هایی را با اعضای گروه انجام می دهیم و اگر بخواهیم در نیمه دوم سال کنسرتی برگزار کنیم این تمرین ها جدی تر و منظم تر می شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است