عزمم برای ساخت «نوه دختری» جزم است/ شرایط دشوار برای فیلمسازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
غلامرضا رمضانی در گفتگو با صبا:

عزمم برای ساخت «نوه دختری» جزم است/ شرایط دشوار برای فیلمسازی

کارگردان «نوه دختری» درباره شرایط و زمان ساخت این فیلم در سال جاری نکاتی را ذکر کرد.

غلامرضا رمضانی نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره پیش تولید جدیدترین فیلم سینمایی خود با عنوان «نوه دختری» که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است، ذکر کرد: از اواسط بهمن سال گذشته نوشتن فیلمنامه «نوه دختری» را آغاز کردم و همه‌گیری ویروس کرونا هم کمک کرد تا راحت‌تر به کار نوشتن بپردازم. این فیلمنامه، اجتماعی- خانوادگی است که داستان حول محوریت زندگی یک نوجوان می‌گذرد.

وی افزود: اکنون در حال انجام برخی فعالیت‌ها برای ساخت هستم تا بتوانیم با توجه به شرایط سینما و مسائل روز کشور، تولید آن را زودتر آغاز کنیم گرچه این ویروس موانعی برای تولید و اکران فیلم‌ها ایجاد کرده و شرایط برای فیلمسازان دشوار است.

این کارگردان فیلم درباره پیش تولید فیلم «نوه دختری» خاطرنشان کرد: تا زمانی که سرنوشت اکران فیلم‌‌ها به دلیل اپیدمی کرونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد در نتیجه تولید و ساخت هم تابع این شرایط است و این مساله موجب کند پیش رفتن پیش تولید «نوه دختری» شده است.

رمضانی در پاسخ به این پرسش که آیا انتخاب عوامل و بازیگران این فیلم انجام شده است، توضیح داد: هنگامی که در پیش تولید فیلم، وارد مذاکرات جدی و نهایی می‌شویم باید تاریخ دقیق آغاز فیلمبرداری و تولید آن را هم اعلام کنیم اما به دلیل شرایطی که گفتم تاکنون برای انتخاب بازیگران و عوامل با کسانی که وارد مذاکره شده‌ایم، به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

وی با اشاره به تلاش برای شرکت دادن «نوه دختری» در جشنواره ملی فیلم فجر سال جاری عنوان کرد: به دلیل شرایط عجیب امسال، هنوز خبر قطعی از برگزاری جشنواره‌ها نداریم اما اگر اوضاع مساعد باشد، تصمیم دارم فرم شرکت در جشنواره ملی فیلم فجر را پر کنم کمااینکه در کنار جشنواره، مخاطب عام برای من اهمیت دارد. زمانی که فیلمی مورد قبول مخاطب عام نباشد، نمایشش در جشنواره هم تفاوتی ندارد.

کارگردان فیلم «ضربه فنی» در پایان تاکید کرد: در آخر بگویم که زمان دقیقی برای شروع فیلمبرداری فیلم نمی‌دانم اما عزمم برای ساخت این فیلم جزم است و در حال پیگیری برای ساخت آن هستم.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است