سازندگان «دنیای غرب» به دنبال خلق سرزمینی آخرالزمانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
فال‌اوت سریال می‌شود؛

سازندگان «دنیای غرب» به دنبال خلق سرزمینی آخرالزمانی

بر اساس گزارش‌های منتشر شده لیزا جوی و جاناتان نولان در حال آماده‌سازی پروژه سریالی و پرخرج بر اساس بازی ویدیویی فوق‌العاده محبوب «فال‌اوت» هستند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، لیزا جوی و جاناتان نولان، سازندگان سریال محبوب «دنیای غرب» west world، خود را برای خلق سریال علمی‌تخیلی گران‌قیمت دیگری آماده می‌کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده این ۲ در حال آماده‌سازی مجموعه دیگری بر اساس بازی ویدیویی پسارستاخیزی «فال‌اوت – Fallout» برای پخش از سرویس آنلاین کمپانی آمازون هستند.

نخستین قسمت از مجموعه بازی‌های «فال‌اوت» در سال ۱۹۹۷ و با موضوع دنیایی آخرالزمانی که از پس یک جنگ‌هسته‌ای به جا مانده، منتشر شد. نولان و جوی در پروژه خود سعی دارند ایده یک سرزمین از بین رفته اتمی را در ضدیت با تفکر آرمان‌گرایانه یک اوتوپیای هسته‌ای، به قاب تلویزیون بیاورند.

لیزا جوی و جاناتان نولان این فیلم را در راستای قرارداد سال گذشته خود با آمازون برای ساخت آثار بزرگ و اصطلاحا بلاک‌باستر، تهیه ‌می‌کنند. کمپانی لاینزگیت نیز یکی دیگر از تهیه‌کنندگان این پروژه است.

در بیانیه مشترک جوی و نولان درباره این سریال آمده است: «فال‌اوت» یکی از بهترین بازی‌های سریالی تاریخ است. هر فصل از این داستان به شدت پرانگاشت و اوهام به قیمت سا‌عت‌های بی‌شماری از زندگی ما تمام شده است که می‌توانستیم با خانواده یا دوستان بگذرانیم. از این رو بسیار خرسند و هیجان‌زده‌ایم که با تاد هاوارد و دیگر دیوانه‌های فوق‌العاده خلاق Bethesda –  کمپانی سازنده بازی – همراه می‌شویم تا این جهان عظیم، ویران‌شده و سیاه را با استودیوهای آمازون عینیت ببخشیم.

«فال‌اوت» آخرین نمونه از اقتباس تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی است. ۴ ماه پیش نیز شبکه HBO از ساخت مجموعه‌ای بر اساس بازی آخرالزمانی «آخرین بازمانده از ما – The Last of Us» خبر داده بود. مجموعه «Halo» در شبکه تلویزیونی شوتایم و «سرزمین‌های مرزی» با بازی کیت بلانشت از دیگر پروژه‌های جاری در صنعت تلویزیون هستند که زمینه‌ آن‌ها بر بازی‌های ویدیویی استوار است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است